ארז טל | בלעדי

קשת רוצה את אפיק 27 לריאליטי של יורם זק וארז טל

קשת מנהלת מגיעים עם הוט ו-yes כדי לקבל את אפיק 27 לשידור תוכנית הריאליטי החדשה של יורם זק וארז טל, שצפויה לעלות בתחילת השנה במסגרת שידורי החורף • בחברה שומרים בסודיות רבה את הפרטים בנוגע לתוכנית, אולם גורמים המצויים בפרטים מגדירים את הפרויקט "מגלומני"

ארז טל / צלם: דור מלכה
ארז טל / צלם: דור מלכה

קשת מנהלת מגיעים עם הוט ו-yes כדי לקבל את אפיק 27 לשידור תוכנית הריאליטי החדשה של יורם זק וארז טל, שצפויה לעלות בתחילת השנה במסגרת שידורי החורף - כך נודע ל"גלובס". 

בקשת שומרים בסודיות רבה את הפרטים בנוגע לתוכנית ונמנעים למסור לגביה פרטים גם לאנשים שמגיעים לאודישנים וגם לגורמים מסחריים שאיתם בוחנים אפשרויות לשיתופי-פעולה פוטנציאליים. מה שכן ידוע בשלב זה הוא שקשת מקימה לצורך התוכנית עיר בדרום. גורמים המצויים בפרטים מגדירים את הפרויקט "מגלומני".

ארז טל ויורם זק חתומים על אחת ההצלחות הגדולות של קשת - הריאליטי "האח הגדול". על פיתוח התוכנית החדשה הם שוקדים כבר 3 שנים, לאחר שאנדמול רכשה מניות ברשת, והיה ברור כי המעבר של "האח הגדול" אליה הוא רק שאלה של זמן. 

לפני כמה חודשים פרסם דוד ורטהיים בוואלה! כי מדובר בתוכנית טלוויזיה שמתכתבת עם עולם העתידנות והמציאות המדומה. עוד נכתב כי קשת מתכננת הקמת אולפנים בעיר יבנה, לרבות מתחם שיכלול אולפן טלוויזיה, נקודת שידור, משרדי הפקה וכדומה. 

בהוט וב-yes בחרו שלא להגיב לידיעה.