חופשה והפרעה: מנהלים ומנהלות על חופשות שהשתבשו

איציק אוזנה ודניאלה פז נזכרים בחופשות הכי גרועות שלהם וגם בהכי טובות • אז לאן כדאי לנסוע, ומאיפה כדאי להימנע?

דניאלה פז במלדיבים / צילום: אלבום פרטי
דניאלה פז במלדיבים / צילום: אלבום פרטי

"תהינו אם זו עיר תיירותית או עיר הרוסה"

איציק אוזנה, מנכ"ל רשתות אייס ואוטו דיפו

לאן לא? אנטליה, טורקיה

לפני הרבה שנים יצאנו לחופשה משפחתית בקלאב באנטליה שבטורקיה. כבר בנסיעה מכיוון שדה התעופה למלון לא יכולנו שלא לתהות אם אנחנו בעיר תיירותית או בעיר הרוסה. לא מצאנו אזורים לטייל בהם חוץ מסיור נורא בשווקים. את מרבית זמננו נאלצנו לשהות במלון, שהיה עמוס ובחדרי האוכל ובמסעדות השתרכו תורים ארוכים. לקינוח כאשר הגענו לשדה התעופה חברת הצ'רטר הודיעה שהטיסה נדחית ונאלצנו להישאר בשדה כל הלילה. הסיוט הזה סתם את הגולל מבחינתי על אנטליה, לשם לעולם לא אשוב.

לאן כן? אגם גרדה, איטליה

לאיטליה אני תמיד שמח לחזור. יש כל כך הרבה סיבות טובות יש לבחור בה כיעד מושלם לחופשה חלומית - האוכל המשגע, בתי האופנה המעודכנים והנופים המרהיבים. האזור שאליו אני משתוקק לשוב הוא הצפון ובמיוחד אגם גרדה שהכי קסם לי. בביקור הבא אשוב לשם עם כל המשפחה. היתרון הגדול הוא שבכל פעם אני מגלה אזורים חדשים ויפהפיים במדינה הזאת, כך שאף פעם לא משעמם שם.

איציק אוזנה ואשתו בצפון איטליה / צילום: אלבום פרטי
 איציק אוזנה ואשתו בצפון איטליה / צילום: אלבום פרטי

"הספא התגלה כסנטוריום סובייטי"

דניאלה פז, מייסדת ובעלי פז הנדסה

לאן לא? קרלובי וארי, צ׳כיה

נסעתי עם חברה לעיר שידועה כעיר מרפא ונופש. האטרקציה הפופולרית ביותר שם היא המעיינות החמים, שמיוחסים להם כוחות מרפא. עוד מהארץ שריינו מקומות לספא שקיבלנו עליו המלצות כמקום מפנק. אלא שהתברר שלא מדובר בספא מפנק אלא בסנטוריום בסגנון סובייטי. החוויה החלה בישיבה באמבט בוץ גופרית רותחת והמשיכה לעיסוי קשוח ואכזרי. המטפלות היו קשוחות וחמורות סבר והאוכל היה דלוח וחסר טעם. יום למחרת ברחנו לפראג, שבה בילינו כפיצוי על האכזבה שנחלנו בספא. אין סיכוי שאחזור לשם לעולם.

לאן כן? האיים המלדיביים

באחד מימי ההולדת בעלי הפתיע אותי בנסיעה לאיים המלדיביים. אמנם נדרשו הרבה טיסות עד שהגענו לשם אבל גילינו מקום שהוא גן עדן עלי אדמות. היינו במלון קטן שמתפרס על אי שלם. חול במקום רצפה, טבע במיטבו, ריף צבעוני וים טורקיז. יעד מנצח וממכר, מקום אידאלי למנוחה ולשקט.

דניאלה פז במלדיבים / צילום: אלבום פרטי
 דניאלה פז במלדיבים / צילום: אלבום פרטי