חיזוק לספקטרוניקס: נבחרת נשית בעוטף עזה

וגם: נעם סיון מונה למנכ"ל לוקסאוטיקה ישראל

פאונטן, טסלר לוי, תירוש, מימון מרום ולאופר / צילום: אודי צורי
פאונטן, טסלר לוי, תירוש, מימון מרום ולאופר / צילום: אודי צורי

חברת ספקטרוניקס-אמרסון משדרות, העוסקת בייצור גלאי אש וגז ומערכות כיבוי, הודיעה על הרחבת השדרה הניהולית שלה, עם מינוין של ארבע סמנכ"ליות: מאיה מימון-מרום התמנתה לסמנכ"לית משאבי האנוש, אורית טסלר-לוי תהיה סמנכ"לית הכספים, רנית תירוש תכהן כסמנכ"לית תפעול וסיגלית פאונטן קודמה לתפקיד סמנכ"לית ההנדסה, איכות, בטיחות וגהות.

50% מעובדי החברה, המעסיקה כ-170 איש, הם תושבי עוטף עזה ו-80% הם מאזור הדרום בכללותו. עם זאת, הסמנכ"ליות החדשות יגיעו יום יום לעבודה מאזור המרכז. מנכ"ל החברה טל לאופר ציין כי "התרבותית הארגונית שלנו כחברה בינלאומית מקדמת נשים לתפקידי מפתח, ובאופן אישי, אני מאמין שקידום נשים מתחיל מלמעלה, ומדוגמה אישית של צוות ההנהלה".

רכב חדש לרכש החדש 

עונה לא פשוטה מחכה לקבוצת הכדורסל הפועל ירושלים שעברה לא מעט טלטלות הקיץ: הבעלים יזם ההייטק אורי אלון עזב, הקפטן יותם הלפרין פרש ועבר לתפקיד המנהל המקצועי, והוחלף בליאור אליהו והשחקנים הזרים של הקבוצה התחלפו.

ארבעה מהשחקנים החדשים של הקבוצה, שאן באטלר, ג'יימס פלדין, ג'וש אוונס ואלכס צ'וברביץ', קיבלו השבוע מכוניות סובארו מבעלי סובארו ירושלים, שמעון ברזילי. הארבעה יזכו ליהנות מהמתנה של ברזילי לאורך כל העונה, בשאיפה שיהיה להם תמריץ לנצח במשחקים ולהביא כבוד לעיר הבירה. 

באטלר, צ'וברביץ', ברזילי, אוונס ופלדין /צילום: מאיר אליפור
 באטלר, צ'וברביץ', ברזילי, אוונס ופלדין /צילום: מאיר אליפור

חמוש במשקפיים: נעם סיון מונה למנכ"ל לוקסאוטיקה ישראל

נעם סיון, 46, מונה למנכ"ל חברת לוקסאוטיקה (Luxottica) ישראל, חברת הבת של ענקית המשקפיים העולמית. לפי הערכות, לוקסאוטיקה אוחזת בכ-35% משוק המשקפיים הממותגים בישראל - שנאמד כ-1.5 מיליארד שקל בשנה.

סיון הוא עו"ד, בעל תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ותואר MBA מאוניברסיטת Rotterdam School Of Management. לפני מינויו שימש במשך שש שנים כסמנכ"ל חטיבת הסחר בנספרסו ישראל ולפני כן היה מנהל הפעילות הבינלאומית של חברת האופנה קסטרו.

לקוסאוטיקה היא חברת המשקפיים הגדולה בעולם, העוסקת בייצור שיווק והפצה של מותגי משקפי שמש ומסגרות ראייה, בין 40 מותגי החברה נמנים רייבאן, אוקלי, ורסצ'ה, דולצ'ה וגבנה ועוד. מוקדם יותר השנה התמזגה ענקית המשקפיים, ששווי שהשוק שלה נעמד ב-27 מילארד אירו, עם חברת העדשות הגדולה בעולם אסילור (Essilor) - ששווי השוק שלה נעמד ב-27 מיליארד אירו. בדומה לעולם, גם רשות ההגבלים העסקיים בישראל אישרה את מיזוג הנציגויות הישראליות.

נעם סיון /צילום: דין אהרוני
 נעם סיון /צילום: דין אהרוני