פעמיים קומסי קומסה: הפרסומת של yes - גם זכורה וגם אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes אהודה יותר בקרב נשים • גברים אוהדים את הפרסומת לביטוח ישיר

עוד שבוע נטול הפתעות עבר על גזרת הפרסומות בטלוויזיה המסחרית: "קומסי קומסה" של משרד הפרסום מקאן תל-אביב עבור חברת הלוויין yes (למבצע 199 שקל כולל VOD) קטף דאבל - והוא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר.

על-פי נתוני גיאוקרטוגרפיה, הפרסומת של yes, עם סטפן לגר והילדה "אמלי בן סימון" (ששמה האמיתי הוא אלנה פלונקה), אהודה ביותר בקרב נשים. עוד עולה כי שיעור הזכירה של "קומסי קומסה" גבוה בכ-22% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות בדירוג הזכורות והאהובות, העומד על 13.8%; וכי שיעור האהדה גבוה בכ-54% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.7%.

שתי הערות על ביטוח: לאהדה בולטת בקרב נשים זוכה השבוע הפרסומת של 9 מיליון (של משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב), עם הקומיקאית שני כהן ומפלי הניאגרה. גברים, לעומת זאת, אהדו יותר את הפרסומת של ביטוח ישיר (של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי), עם היונים שיושבות על עוגה של חתן וכלה באירוע, ומדברות על חודשיים מתנה בביטוח מקיף לרכב.

הפרסומת של קסטרו, שבה רותם סלע חוטפת צעירה שלא עונה לה מאיפה השמלהשמה אותה בתא המטען ולוקחת לה את השמלה, עוררה הרבה הדים וגם קולות זועמים ברשתות החברתיות. למרות הרעש, בדירוג השבוע היא הגיע למקום השישי בלבד. 

השבוע אין שינוי לא רק בצמרת הטבלה אלא גם באשר לקמפיין המושקע ביותר - זהו שוב הקמפיין לאתר TRIVAGO, בהפקה עצמית, שהושקעו בו השבוע 1.1 מיליון שקל על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 660 - גבוה יותר מהשבוע שעבר, שבו שודרו 644 פרסומות. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-27.7 מיליון שקל, נמוך יותר מהשבוע שעבר, שבו עמד התקציב על 29.3 מיליון שקל.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות