מייסד פורסקאוט גרף רווח של 923 אלף דולר ממימוש מניותיה

חזי ישורון, מייסד ויו"ר חברת הסייבר, קיבל תמורת המניות שמימש במכירה "עיוורת" כ-1.2 מיליון דולר, והרוויח 923 אלף דולר בניכוי עלויות • במקביל, מנכ"ל החברה, מייקל דה-סזארה, מכר גם הוא בימים האחרונים מניות החברה ב-369 אלף דולר • החברה הונפקה לראשונה בנאסד"ק באוקטובר ומאז מנייתה עלתה ב-74%

חזי ישורון  / צילום: תמר מצפי
חזי ישורון / צילום: תמר מצפי

מייסד ויו"ר חברת הסייבר פורסקאוט, יחזקאל (חזי) ישורון, נהנה בימים האחרונים מרווח של כ-923 אלף דולר ממכירת מניות החברה.

לפי דיווח שהעבירה פורסקאוט ל-SEC, רשות ניירות הערך של ארה"ב, ישורון מימש אופציה שהייתה לו לרכישת 35 אלף מניות החברה במחיר מימוש של 7.98 דולרים (בעוד שמחיר השוק עומד היום על 38.3 דולר). לאחר מכן, מכר ישורון את 35 אלף המניות האלה במחירים ממוצעים של כ-33.8 דולר וכ-35.4 דולר, כך שבסך הכל קיבל תמורת המניות כ-1.2 מיליון דולר, ובניכוי העלות של מימוש האופציות, הרוויח כאמור כ-923 אלף דולר.

יש לציין שמדובר בעסקאות במסגרת תוכנית של מכירה "עיוורת" - כלומר, לישורון אין השפעה על תזמון המכירה ועל היקפה, והם נקבעים מראש.

במקביל, מנכ"ל פורסקאוט, מייקל דה-סזארה, מכר בימים האחרונים מניות החברה (גם כן במסגרת מכירה "עיוורת") תמורת 369 אלף דולר.

פורסקאוט האמריקאית-ישראלית מספקת אבטחת סייבר לרשת בגישת Agentless ומגדירה את עצמה כמובילה בשוק אבטחת האינטרנט של הדברים (IoT). החברה הונפקה לראשונה בנאסד"ק באוקטובר האחרון ומאז מנייתה עלתה ב-74%, למחיר שמשקף לחברה שווי של 1.6 מיליארד דולר.