נפגשים בשמחות: מי רקדו בחתונת בתו של אבי בניהו?

וגם: עם מי ציינה הנהלת בנק דיסקונט את פתיחת השנה ואת הפרידה מהיו"ר? ומי ערכה בביתה ערב הוקרה לצוות הרפואי של המרכז הרפואי בגליל?

דב ויסגלס אביחי מנדלבליט אבי בניהו ויצחק הרצוג/ צילום:פרטי
דב ויסגלס אביחי מנדלבליט אבי בניהו ויצחק הרצוג/ צילום:פרטי

יוסי בכר חושף את הנשק הסודי

ביום רביעי שעבר ערכה הנהלת בנק דיסקונט אירוע ללקוחות העסקיים של הבנק במרכז הארועים "מערבה" בגעש. האירוע התקיים בסימן פתיחת השנה החדשה ועל הדרך גם פרידה מיו"ר הבנק - ד"ר יוסי בכר, שקיבל את פני הבאים יחד עם לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית הבנק ואורית אלסטר, ראש החטיבה העסקית.

בכר סיפר שהוא נפרד מהבנק בתום 9 שנות כהונה כיו"ר, מה שגורם לו התרגשות ועצב. הוא אמר כי המהפך החיובי של דיסקונט לא היה מתקיים ללא "הנשק הסודי" שלו, ולמי שזקוק היה לפרשנות הוא הסביר כי הכוונה לאשר טופילסקי, כאשר גם היא מצידה הודתה לבכר על תרומתו. 

מה שהוסיף להתרגשות ולחימום האווירה, היה החלק האמנותי בו הרקידו חברי "דני סנדרסון, גידי גוב וחברים" את הקהל.

במתרגשים ובמרקדים: משה אדרי, בעלי יונייטד קינג; ליגד רוטלוי, מבעלי קבוצת רציו; האחים ג'ו ורפי נקש; אבי חורמרו, מנכ"ל קבוצת נקש; שאולי לוטן, מנכ"ל ובעלי קבוצת הנדל"ן וההנדסה לוינשטין הנדסה; ריצ'י האנטר, ריצ'י האנטר, מבעלי קרן ההשקעות גרין לנטרן; מוטי לוין, מנכ"ל חיפה כימיקלים; יעקב שחר, מבעלי קבוצת מאיר ובעלי ונשיא מועדון הכדורגל מכבי חיפה; ענת לוין ומאיר ברון; ג'ואי שוובל, יבואן זארה; עמי גולדין, מנכ"ל נטו אחזקות; חברי דירקטוריון דיסקונט -ישראל ליפשיץ, שאול קוברינסקי, יהלי שפי, איריס אבנר, יהודה לוי והנהלת הבנק - רן עוז, יו"ר כאל; הילה חימי, מנכ"לית דיסקונט קפיטל, יפית גריאני, אסף פסטרנק ואחרים.

יוסי בכר אורית אלסטר וליגד רטלוי / צילום: סיון פרג'
 יוסי בכר אורית אלסטר וליגד רטלוי / צילום: סיון פרג'

הוקרה ללא גבול 

ביום חמישי האחרון ערכה אשת העסקים רעיה שטראוס בן דרור בביתה בנהריה ערב הוקרה לצוות הרפואי של המרכז הרפואי לגליל על כך שבמשך חמש השנים האחרונות טיפל בפצועים מסוריה. שטראוס, נשיאת אגודת הידידים של המרכז הרפואי, ערכה את האירוע כחלק מכנס בינלאומי בנושא טיפול בפציעות מלחמה.

אורחת הכבוד של המפגש הייתה נדיה כהן, אלמנתו של אלי כהן ז''ל. כהן הביעה את ההערכתה כמו גם התקווה שגם בשאר אל-אסד, נשיא סוריה, יגלה אנושיות 53 שנים מאז הועלה אלי כהן לגרדום ויאפשר את הבאת גופתו לקבורה בישראל.

עוד נכחו: ג'וזף סו, קצין רפואה בכיר במערך הרפואה של צבא ארה''ב; ד''ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל; מיכאל אילוז, יו''ר אגודת הידידים ומנכ''ל טבע נאות; אמיר ירחי, מנהל אגודת הידידים; תת אלוף ד"ר טריף בדר, קצין רפואה ראשי; אריה צבן, נשיא אוניברסיטת בר אילן; ד''ר יאפים שטרקר, יו''ר הכנס; ראשי רשויות ועיריות בצפון ואחרים.

מסעד ברהום, רעיה שטראוס, מיכאל אילוז ונדיה כהן/צילום: תומס סולינסקי
 מסעד ברהום, רעיה שטראוס, מיכאל אילוז ונדיה כהן/צילום: תומס סולינסקי

הוסיפו דלק לחגיגות

ביום שלישי בשבוע שעבר ערכו בני משפחת דיין, בעלי פטרוטק ודלק תעשיות, אירוע לקוחות באולם האירועים אבניו בקרית שדה התעופה. עלות הפקת האירוע הסתכמה בכ-5 מיליון שקל.

רגע מרגש נרשם כאשר במהלך הערב הוזכר והונצח שמו של דודו דיין, האח שנפטר לפני כשנה. שגיב מגר, מנכ"ל הקבוצה, הציג בפתיחת האירוע סקירה של פעילות החברות, והציג תוכנית להתרחבות  בשנת 2019 כהמשך לרכישת דלק תעשיות במארס האחרון. שיאו של הערב נרשם בהופעתו של הזמר עומר אדם. 

בנוכחים שניפגשו וחגגו: יעקב דיין, מבעלי טרייד מוביל, פטרוטק ודלק תעשיות; קרין רייכמן, מנכ"לית סוכנות משנה טויוטה רייכמן; חן וצחי נוימן מבעלי אלון גרופ; ערן וקנין, מנכ"ל רשת תחנות הדלק טן; ועוד. 

יעקב דיין שגיב מגר ועומר אדם/צילום: פאביאן קולדורף
 יעקב דיין שגיב מגר ועומר אדם/צילום: פאביאן קולדורף

נפגשים בשמחות: מי רקדו בחתונת בתו של אבי בניהו?

אל גן הפקאן ברמת הכובש הגיעו ביום חמישי האחרון שלל אנשי ונשות עסקים, פוליטיקאים ופוליטיקאות. המטרה: חתונתם של תמר בניהו ואמיר נאמן. כמו בחתונת רבות, גם כאן עמדו במוקד תשומת הלב אורחיהם של הורי הזוג, או ליתר דיוק - אבי הכלה. 

כך, בבאים לשמח את פנינה ואבי בניהו, לשעבר דובר צה"ל, מפקד גלי צה"ל, ויועץ ראש הממשלה ושר הביטחון, היו רבים ורבות שיצרו אחרי ולפני החופה שילובים ומפגשים מעניינים.

בחוגגים: שרת המשפטים איילת שקד; השר לביטחון פנים גלעדן ארדן; עו"ד אפי נווה, יו"ר לישכת עורכי הדין (שכנראה ניצל את הזמן להירגע מחקירת המשטרה); אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים; נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת; יצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית; אבי גבאי, יו"ר מפלגת העבודה; רונית ואביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה; השר לשעבר סילבן שלום; משה טרי, שמונה בימים אלה לחבר בוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה; עו"ד דב ויסגלס; אבי פישר, יו"ר כלל תעשיות; עדינה ומאיר שמיר, בעל השליטה במבטח שמיר אחזקות; איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; איציק צאיג, לשעבר מנכ"ל אסם; זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה צריכה הפורש; אייל מליס, מנכ"ל תנובה; יפתח רון טל, מנכ"ל חברת החשמל; דן הראל, יו"ר רכבת ישראל; עו"ד ציון עמיר; מיכאלה ורו"ח ראובן שיף; רונית וגבי אשכנזי ועוד רבים אחרים.