הנקראות ביותר

לראשונה בישראל: מוצרי Anthropologie יימכרו בטרמינל איקס

טרמינל איקס הוא אתר הסחר של קבוצת פוקס ● אנתרופולוג'י הוא מותג מוצרי בית ואופנה אמריקאי, וזו הפעם הראשונה בה הוא יימכר בישראל ● בנוסף, במארס הקרוב צפויה להיפתח חנות ראשונה של המותג בקניון גינדי TLV, במקום בו שכנה החנות של פוראבר 21

בגדים של אנתרופולוג'י בטרמינל איקס / צילום: דמיטרי טליאנסקי
בגדים של אנתרופולוג'י בטרמינל איקס / צילום: דמיטרי טליאנסקי

בשורה לחובבי אופנת הלייף סטייל הניו-יורקית: מוצרי המותג האמריקאי אנתרופולוג'י (Anthropologie) מקבוצת אורבן החלו להימכר באתר טרמינל איקס של קבוצת פוקס.

אתרופולוג'י הוא מותג מוצרי בית ואופנה אמריקאי, וזוהי למעשה הפעם הראשונה בה הוא יימכר בישראל. תחת המותג יימכרו כ-500 פריטים, בהם מוצרים לעיצוב הבית, לצד פריטי לבוש מבית המותג.

בנוסף, במארס הקרוב צפויה להיפתח חנות ראשונה של המותג בקניון גינדי TLV בשטח של כ-1,300 מ"ר, במקום בו שכנה החנות של פוראבר 21.

המותג אנתרפולוג'י נוסד על-ידי דיק היין בפילדלפיה בשנת 1992. מדובר במותג לייף סטייל שפונה לנשים ומציע מוצרי אופנה, אביזרים, הלבשה תחתונה, פריטי עיצוב לבית ומוצרי טיפוח.

בנוסף לאנתרופולוג'י, קבוצת פוקס מחזיקה בזיכיון בלעדי של שני המותגים הנוספים של קבוצת אורבן האמריקאית, מתוכם נפתחו 3 חנויות של אורבן אאוטפיטרס וחנות ראשונה של מותג נוסף - פרי פיפל - צפויה להיפתח בקניון רמת-אביב. גם אורבן אאוטפיטרס החלה להימכר בישראל לראשונה באמצעות טרמינל איקס.

אמנם התוצאות הכספיות, כמו גם היקפי המכירות של טרמינל איקס, עדיין אינם מדווחים בדוחות הכספיים של פוקס, אך ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל איקס, חושף היום (ג') לראשונה נתונים של סימילאר-ווב (SimilarWeb), לפיהם טרמינל איקס "מדורג במקום הראשון מבין כל השחקנים הישראלים בתחום האופנה והלייף סטייל", ואף עקף את קמעונאית האי-קומרס של קבוצת גולף, עדיקה, שהפכה לציבורית בשנה החולפת.

בכך הורוביץ אינו מתייחס לכמות המבקרים באתר אלא לדירוג המדינתי, מדד שמשקלל את כמות ואיכות התנועה באתר ומצביע על כמות המכירות, כך שככל שהמספר נמוך יותר - כך הוא טוב יותר. טרמינל איקס מדורגת במקום 382, עדיקה במקום 600, ואילו פעילות האי-קומרס של קסטרו במקום 402.

עוד לפי הנתונים שהועברו ל"גלובס" על-ידי החברה, כמות המבקרים באתר טרמינל איקס עומדת על קרוב ל-400 אלף, גידול של 286% מתחילת השנה, וזאת לעומת קצת יותר מ-310 אלף מבקרים בעדיקה, קמעונאית האי-קומרס הוותיקה יותר, שפתחה בשנה וחצי האחרונות גם מספר חנויות פיזיות, כשקמעונאית האופנה המסורתית קסטרו אוחזת בנתון הגבוה ביותר מבחינת מספר המבקרים - קרוב ל-550 אלף. לעומת זאת, באיכות המבקרים,כלומר משך השהייה שלהם באתר, הנתונים הגבוהים ביותר הם אלה שמציגה טרמינל איקס - שהייה של למעלה מ-6.5 דקות במהלך ביקור באתר. בצמוד אליה נמצאת עדיקה עם שהייה של 6 דקות.

טרמינל איקס מקבוצת פוקס עלה לאוויר לפני קרוב לשנה, כשתחת פעילות זו מועסקים קרוב ל-100 עובדים במשרדי החברה ברמת גן.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות