משקיעים בקוד הפתוח: WhiteSource מגייסת 35 מיליון דולר

הסבב נערך בהובלת קרן ההשקעות האמריקאית Susquehanna Growth Equity, ובהשתתפותן של 83 North ו-Microsoft Ventures • החברה הישראלית-אמריקאית מנסה למצוא פתרונות אבטחה קוד פתוח שלא יפגעו במהירות הפיתוח או ביתרונות המתודה

החברה הישראלית-אמריקאית WhiteSource, העוסקת בניהול אבטחת רכיבי קוד פתוח, הודיעה היום (ד') על סגירת סבב גיוס C בהיקף של 35 מיליון דולר. הסבב נערך בהובלת קרן ההשקעות האמריקאית Susquehanna Growth Equity, ובהשתתפותן של 83 North ו-Microsoft Ventures, שכבר השקיעו בחברה בעבר. ההשקעה מתווספת ל-11 מיליון דולר שהחברה גייסה בסבבים קודמים.

ב-WhiteSource, המנסה למצוא פתרונות אבטחה קוד פתוח שלא יפגעו במהירות הפיתוח או ביתרונות המתודה, אומרים כי הגיוס יאפשר להם להגדיל את מאמציהם בשוק האנטרפרייז, ומציינים כי מיקרוסופט, IBM, קומקסט ו-KPMG כבר נמנים על לקוחותיה.

החברה מחזיקה כיום משרדים בניו יורק, בוסטון ותל אביב כיום, ולדבריה היא עתידה לפתוח משרדים בלונדון ובסן פרנסיסקו בתקופה הקרובה, וכן במקומות נוספים, במטרה לחזק את תחומי המכירות, השיווק והתמיכה בלקוחות.

"בשלב שבו אנו נמצאים כיום חברות כבר לא מתלבטות בשאלה אם להשתמש בקוד פתוח או לא, אלא איזו מדיניות שימוש יש לנקוט ובאילו פתרונות להשתמש כדי לנהל את הקוד הפתוח במוצרים שלהם", מסר רמי שש, מנכ"ל ואחד המייסדים של WhiteSource. "רכישת גיטהאב על ידי מיקרוסופט ב-7.5 מיליארד דולר היא דוגמה להבנה שקיימת כיום בחברות לגבי החשיבות המכרעת של הקוד הפתוח בפיתוח תוכנה. עם זאת, מקרה כמו ניצול פרצת המידע בענקית דירוג האשראי אקוויפקס, מדגיש את הצורך להגן על מוצרים מפני מתקפות סייבר שינצלו פגיעויות ברכיבי קוד פתוח".