מבצע "שישי משוגע": הוט מובייל חורגת מהקו?

החברה הודיעה למשווקים שלה כי פעם בחודש, ביום שישי, היא תוזיל את החבילות בסכומים של כמה שקלים לחודש, וזאת בהתראה של יומיים

מעל פני השטח הוט מובייל אולי שומרת ואף נוקטת מדיניות של אי-הורדת מחירים, או מעניקה יותר שירותים בחבילה שעולה יותר, אבל מתחת לפני השטח החברה מורידה מחירים ועוד איך. לאחרונה יצאה החברה במבצע "שישי משוגע", שבו המשווקים שלה מציעים הנחות גדולות רק בימי שישי.

משווקי החברה קיבלו הודעה על מבצע "שישי משוגע" שייערך פעם בחודש בהתראה של יומיים, במסגרתו החברה הוזילה חלק מהתוכניות בסכומים של כמה שקלים לחודש.

כך למשל, התוכנית הכוללת 30 ג'יגה גלישה פלוס שיחות לחו"ל ליעדים נבחרים, עלתה ביום שישי האחרון במסגרת המבצע 25.90 שקל לחודש, במקום במחיר הקבוע של 29.90 שקל.

תוכנית 100 ג'יגה גלישה פלוס 50 מגה גלישה בוואטסאפ ל-23 מדינות, עלתה ביום שישי 29.90 שקל לחודש, זאת במקום 39.90 שקל. תוכניות נוספות של 70 ג'יגה גלישה פלוס שיחות לחו"ל ושירותים כלולים נוספים, הוזלו אף הן.

החברה בחרה לעדכן את המשווקים בתוכנית בדרך של פרסום סרטון שנשלח אליהם, ובו מודיע להם מנהל אגף המשווקים, שרון וייסמן, על פרטי המבצע.