חדש בגוגל מפות: ניווט באופניים ברחבי ישראל

הפיצ'ר זמין בכל הארץ • עיריות תל אביב, ראשון לציון וירושלים שיתפו פעולה עם גוגל כדי לשפר את איכות הניווט בפיצ'ר, על ידי עדכון נתוני שבילי האופניים בשטחן

אופניים חשמליים / צילום: תמר צפי
אופניים חשמליים / צילום: תמר צפי

גוגל מפות השיקה השבוע בישראל את פיצ'ר האופניים שלה. עד כה יכלו המשתמשים הישראליים באפליקציית הניווט לקבל מסלולי הגעה ברכב, ברגל, בתחבורה ציבורית ובמונית, ואילו כעת גם הרוכבים יוכלו למצוא דרכה את הדרכים היעילות ביותר להגיע ממקום למקום. הפיצ'ר זמין בכל הארץ, לאחר שבעבר הושק בערים מרכזיות בעולם ובהן ניו יורק, פריז, לונדון וברלין.

כדי להפעיל את הפיצ'ר יש להזין באפליקציה כתובת יעד ולבחור באפשרות "רכיבה", עם האייקון של רוכב האופניים, כאמצעי התחבורה. לדברי גוגל, הפיצ'ר יאתר עבור המשתמשים את מסלול הרכיבה הקצר ביותר בהתבסס על שבילי אופניים קיימים, מינימום עליות והימנעות ככל הניתן מכבישים מסוכנים.

מהחברה נמסר עוד כי עיריות תל אביב, ראשון לציון וירושלים עבדו עמה בשיתוף פעולה כדי לשפר את איכות הניווט בפיצ'ר, על ידי עדכון נתוני שבילי האופניים בשטחן. בגוגל קוראים לעיריות נוספות לנהוג בדרך דומה, במטרה להנגיש את השבילים לרוכבים רבים יותר ולשפר את איכות הוראות הניווט המוצעות להם.