המריבה עם יאיר נתניהו עזרה לרייטינג: אופירה וברקוביץ' בנתון הגבוה ביותר -7 החודשים האחרונים

התוכנית ששודרה ביום שישי האחרון הגיעה לרייטינג של כ-7.5% • המשדר המיוחד של רשת סביב הגילויים החדשים בפרשת תאיר ראדה עורר עניין רב והצליח להתברג במקום התשיעי בטבלה ולהגיע לרייטינג של 9.8% • "נינג'ה ישראל" של קשת ממשיכה להתחזק

אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג / צילום: רונן אקרמן, באדיבות קשת
אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג / צילום: רונן אקרמן, באדיבות קשת

טבלת התוכניות הנצפות מתחלקת השבוע שווה בשווה בין רשת לקשת, כשלכל אחת מהן 5 תוכניות בטבלה. התוכנית הנצפית ביותר גם השבוע היא "נינג'ה ישראל" של קשת, שממשיכה להתחזק ומגיעה לרייטינג של 20.5% בממוצע. במקום השני ממוקמת "MKR המטבח המנצח", גם היא של קשת, שרשמה רייטינג של 15.5%, ממוצע של 5 תוכניות. 

שתי תוכניות עוררו השבוע עניין תקשורתי רב: הראשונה, "The Four" של רשת, שלא הצליחה להיכנס לטבלת התוכניות הנצפות בשל הרייטינג הנמוך שלה. רשת, נציין, הסיקה באומץ רב את המסקנות מהר והחליטה להוריד אותה. 

תוכנית אחרת שעוררה עניין הייתה תוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (בקשת), כאשר רבים ציפו לראות כיצד יגיבו השניים להתקפה שספגה אסייג בשבוע שעבר מבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. ואכן, הנתונים מראים כי אין כמו התכתשות טובה כדי להעלות את הרייטינג, והתוכנית ששודרה ביום שישי רשמה את הנתון הגבוה ביותר בשבעת החודשים האחרונים - כ-7.5%.

גם "שנות ה-80" של רשת בעונתה הרביעית רושמת נתונים נאים ומתמקמת במקום החמישי והשביעי בטבלה. 

למרות האכזבה מ"The Four", המשדר המיוחד של רשת סביב הגילויים החדשים בפרשת רצח תאיר ראדה עורר עניין רב והצליח להתברג במקום התשיעי בטבלה ולהגיע לרייטינג של 9.8%. 

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי