עדיקה מתרחבת: תתחיל לשווק אופנה לילדות מגיל עשר

עד כה מכרה הרשת פריטי אופנה לנערות ונשים, ואילו היום הודיעה על כניסתה למכירת אופנה לילדות בגילאי 10-14 • המוצרים יימכרו תחת השם "עדיקה יאנג" (Adika Young)

עדיקה / צילום: שני מוזס
עדיקה / צילום: שני מוזס

7 שנים לאחר הקמת האתר ושלוש שנים לאחר שנרכש ע"י קמעונאית האופנה גולף, עדיקה, חברת האופנה הפיזית והמקוונת מרחיבה את קהל היעד שלה. עד היום מכרה הרשת, בניהולו של דדי שוורצברג, פריטי אופנה לנערות ונשים, ואילו היום (ב') היא מודיעה על כניסה למכירת אופנה לילדות בגילאים 10-14.

המוצרים החדשים יימכרו תחת השם עדיקה יאנג (Adika Young) בקולקציה שתכלול כ-100 פריטים, ותימכר בחנות המקוונת ובחנות הפיזית של החברה בקניון דיזנגוף סנטר בתל-אביב. במהלך הושקעו למעלה ממיליון שקל. טווח המחירים של המוצרים ינוע בין 39- 169 שקלים.

אורנה אלוביץ, אחראית על פיתוח עסקי ואסטרטגיית מותג בעדיקה על קהל היעד החדש: "הן חיות ברשת באינסטגרם וביוטיוב, חשופות לטרנדים וכך מעצבות את טעמן. יחד עם זאת אנו לא שוכחים שהן מאוד צעירות בגיל ועל כן עדיקה יאנג מציעה קולקציה ייחודית ונינוחה, וכן פניה תקשורתית שתואמת את גילן ומבחינה בינן לבין לקוחות עדיקה הקיימות".

Adika YOUNG / צילום: בר שריר
 Adika YOUNG / צילום: בר שריר

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988