פריגו חותכת את תחזית הרווח השנתית - המניה צונחת במסחר בת"א

פריגו מורידה את תחזית הרווח השנתית מטווח של 4.75-4.95 דולר למניה ל-4.45-4.65 דולרים • תחזיות השוק היו לרווח של 4.74 דולרים למניה • מניית פריגו צונחת ב-10% בשלב של טרום-המסחר בבורסת נאסד"ק

חברת התרופות פריגו  הדואלית חתכה היום את התחזיות במעמד פרסום הדוחות לרבעון השלישי, בשל החולשה בשוק תרופות המרשם שהיא מתכננת למכור.

פריגו מורידה את תחזית הרווח השנתית מטווח של 4.75-4.95 דולר למניה ל-4.45-4.65 דולרים. תחזיות השוק היו לרווח של 4.74 דולרים למניה. מניית החברה צונחת כעת ב-15% בוול סטריט.

ברבעון השלישי פריגו רשמה רווח (Non-GAAP) של 1.09 דולרים למניה, מעל תחזיות השוק שצפו רווח של 1.01 דולרים למניה. בכך הרווח למניה נחתך ב-21.9% לעומת רווח של 1.39 דולרים למניה ברבעון השלישי של התקופה המקבילה אשתקד.

פריגו סיימה את הרבעון השלישי עם ירידה של 8% בהכנסות ל-1.133 מיליארד דולר, ועברה להפסד (GAAP) של 67.5 מיליון דולר, לעומת רווח של 45 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה שעברה.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי (GAAP) של פריגו נפל ב-24% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם ב-150 מיליון דולר, לעומת רווח נקי של 197 מיליון דולר.

רק בחודש שעבר  פריגו הודיעה על מינויו של מורי קסלר (Murray S. Kessler) כנשיא, מנכ"ל, וכן כדירקטור, מינוי שנכנס לתוקף באופן מיידי. 

פריגו היא חברת תרופות שמתמחה בעיקר בשוק ה-OTC - תרופות ללא מרשם רופא - בעיקר כאלה הנמכרות תחת מותגי הרשתות השונות. לפני כשלושה חודשים הודיעה החברה על כוונתה לצאת מתחום תרופות ה מרשם (Rx) - תחום שבו היא מייצרת ומשווקת תרופות גנריות שנמכרות במרשם רופא. זאת, כשנתיים לאחר שקרן הגידור האקטיביסטית סטארבורד הפכה לבעלת מניות בחברה וקראה לה למכור את התחום. בינתיים, עוד לא נמצא רוכש ולא דווח על כל קונסטלציה אחרת שבמסגרתה תיפרד פריגו מהתחום.