לקראת ההיפרדות מבנק לאומי: תוצאות טובות ללאומי קארד ברבעון השלישי

ברבעון השלישי של 2018 צמחו הכנסותיה של חברת כרטיסי האשראי ב-13% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכמו בכ-355 מיליון שקל • הרווח הנקי הסתכם ב-54 מיליון שקל, בהשוואה ל-4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד – גידול של כ-10%

רון פאינרו, מנכ"ל לאומי קארד / צילום: איל יצהר
רון פאינרו, מנכ"ל לאומי קארד / צילום: איל יצהר

חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד פרסמה היום (ב') את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של 2018, אשר משקפים המשך צמיחה בפעילות החברה.

ברבעון השלישי של 2018 הכנסות החברה צמחו ב-13% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכמו בכ-355 מיליון שקל. הרווח הנקי הסתכם בכ-54 מיליון שקל, בהשוואה לכ-4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-10%.

בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמחו הכנסות החברה ב- 10.6% ל- 995 מיליון שקל. הרווח הנקי הסתכם ב-158 מיליון שקל, בהשוואה ל-142 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-11%.

מנכ״ל לאומי קארד, רון פאינרו, מסר: "תוצאות הרבעון השלישי מעידות על המשך הצמיחה של החברה בהתאם לאסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו. בחודש האחרון הובלנו בהצלחה הנפקת אג"ח ראשונה בשוק הישראלי, וזהו צעד חשוב לקראת עצמאות מימונית במסגרת רפורמת שטרום".

עוד מסר פאינרו: "אנו נמצאים ערב ההיפרדות מבנק לאומי, שהיה עבורנו בית ב-18 שנות קיומה של החברה, ואנו עסוקים בהכנות לקראת העברת השליטה לקרן ההשקעות האמריקאית Warburg Pincus. עשייה משמעותית ורבה עוד לפנינו, ואני בטוח שנצלח את האתגרים לטובת קידום מוצרים פיננסיים חדשניים לטובת הציבור, הצרכנים ובתי העסק".

כפי שפרסמנו ב"גלובס" בסוף אוקטובר, לאומי קארד נמצאת במו"מ מתקדם לרכישת השליטה בחברת כספיט, העוסקת בתחום התשלומים. שווייה של כספיט בעסקה מוערך בכמה עשרות מיליוני שקלים. לפי העסקה המתגבשת, לאומי קארד תרכוש יחד עם משקיעים זרים את כלל המניות בכספיט ותהפוך לבעלת השליטה בחברה. כספיט מוחזקת על ידי קבוצת משקיעים פרטיים, ובהם מאיר רן, מנכ"ל החברה. את המגעים מטעם לאומי קארד מובילים המנכ"ל רון פאינרו וסמנכ"ל האסטרטגיה אוהד מימון.