מיזוג רשת-ערוץ עשר: ורשבסקי החל חפיפה; המשנה למנכ"ל רשת פרשה

מנכ"ל הערוץ הממוזג, יוסי ורשבסקי, החל היום חפיפה עם מנכ"ל רשת היוצא, אבי צבי • ציון פרץ, המשנה למנכ"ל ערוץ עשר, החל היום את תפקידו גם כן, זאת לאחר שרונית גנון-עמית, המשנה למנכ"ל רשת, הודיעה על פרישתה

יוסי ורשבסקי ואבי צבי / צילום איל יצהר
יוסי ורשבסקי ואבי צבי / צילום איל יצהר

מיזוג רשת-ערוץ עשר  ממשיך לקרום עור וגידים: היום (ב') החל מנכ"ל הערוץ הממוזג, יוסי ורשבסקי, חפיפה עם מנכ"ל רשת היוצא, אבי צבי. יחד איתו נכנס היום לבניין רשת ציון פרץ, המשנה למנכ"ל ערוץ עשר, שאליו יועברו גם תחומי הניהול של רונית גנון-עמית, שכיהנה ב-4 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל רשת, זאת לאחר שהאחרונה ביקשה לסיים את תפקידה.

עד לתפקידה ברשת כיהנה גנון-עמית בתפקיד סמנכ"ל חטיבת הלקוחות ב-yes ומונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל בתחומי הסחר, השיווק והדיגיטל. במסגרת תפקידה ברשת הייתה גנון-עמית אחראית לבניית מערך מכירות לתחומי צמיחה חדשים, פיתוח עסקי בתחומי ה-OTT ושיתופי-פעולה אסטרטגיים כגון טרמינל איקס. בנוסף היא עסקה בפיתוח ערוצים חדשים, מכירת תוכן ושיתופי-פעולה בתחום יצירת תוכן. גנון-עמית אף שימשה במהלך השנים דירקטורית בחברת החדשות מטעם רשת 13.

עם פרישתה מסרה גנון-עמית כי "שוק התקשורת עובר שינוי עמוק ומשמעותי הן בישראל והן בעולם. ברור שההתמודדות עם התמורות בשוק כוללת קונסולידציה לצורך התחזקות וצמיחה. אני מאמינה שמיזוג רשת-ערוץ עשר הוא צעד הכרחי וחשוב לשלב הבא. אני עוזבת בידיעה שהגוף המשותף ימשיך להעניק לקהל הישראלי חווית צפייה מגוונת מבדרת, ערכית וחדשותית מהשורה הראשונה. אני רוצה להודות לאבי צבי שצירף אותי להנהלת רשת 13 בשנים המרתקות הללו, על האמון, מרחב הפעולה, החברות והעשייה הרבה והמשותפת".