פיצ'ר חדש בצ'ט: ההודעות הקוליות הגיעו לאינסטגרם

ההודעות יוכלו להיות באורך של עד דקה, והפיצ'ר החדש זמין בצ'טים פרטיים וקבוצתיים • אינסטגרם משיקה את הפיצ'ר בגרסאות האפליקציה לאנדרואיד ול-iOS, וכדי להשתמש בו יש צורך לעדכן את האפליקציה לגרסה האחרונה שלה

קווין סיסטרום, ממייסדי אינסטגרם / צילום: רויטרס
קווין סיסטרום, ממייסדי אינסטגרם / צילום: רויטרס

הרשת החברתית אינסטגרם הוסיפה אפשרות חדשה לצ'ט - שליחת הודעות קוליות. ההודעות יוכלו להיות באורך של עד דקה, והפיצ'ר החדש זמין בצ'טים פרטיים וקבוצתיים.

אינסטגרם משיקה את הפיצ'ר בגרסאות האפליקציה לאנדרואיד ול-iOS, וכדי להשתמש בו יש צורך לעדכן את האפליקציה לגרסה האחרונה שלה. ביוני, אינסטגרם השיקה גם אפשרות של שיחות וידאו בפלטפורמה.

באופן דומה לתהליך ההקלטה והשליחה של הודעות קוליות בוואטסאפ למשל, גם כדי להקליט הודעה באינסטגרם, משתמשים נדרשים ללחוץ לחיצה ממושכת על לחצן המיקרופון, כאשר ההודעה שהוקלטה תישלח בצ'ט ברגע שחרור הלחצן. משתמשים שיתחרטו וירצו למחוק הודעה לפני שנשלחה, יוכלו לעשות זאת באמצעות החלקה של האצבע אל לחצן עליו מופיע פח אשפה.

פייסבוק מאפשרת את הקלטת הודעות קוליות באינסטגרם שנים לאחר ששולבה בפלטפורמת מסנג'ר, והייתה קיימת עוד לפני כן בוואטסאפ, שגם היא בבעלות פייסבוק. אפשרות של הודעות קוליות קיימת גם אצל האפליקציה המתחרה של ווטסאפ, טלגרם, ובפלטפורמת הצ'ט הסינית הפופולרית וויצ'ט.