דיסקונט גייס 1.5 מיליארד שקל בשתי סדרות אג"ח

בהנפקת האג"ח של דיסקונט בשתי סדרות חדשות בריבית שקלית קבועה לא צמודה למדד נרשמו ביקושים גבוהים של 3.2 מיליארד שקל • בסדרה הקצרה עם מח"מ של 3.5 שנים, נקבעה ריבית מקסימלית בשיעור שנתי של 1.87% •  בסדרה נוספת, עם מח"מ 5.8 שנים, גייס דיסקונט בריבית מקסימלית בשיעור שנתי של 2.68%

סניף בנק דיסקונט/ צילום: תמר מצפי
סניף בנק דיסקונט/ צילום: תמר מצפי

בנק דיסקונט השלים אתמול (ד') מכרז מוסדי לקראת הנפקה של אגרות חוב בשתי סדרות חדשות בריבית שקלית קבועה לא צמודה למדד. במכרז, שבו השתתפו כל הגופים המוסדיים, נרשמו ביקושים של 3.2 מיליארד שקל, מתוכם נענה הבנק לכ-1.5 מיליארד שקל.

בסדרה הקצרה, סדרה יג' עם מח"מ של 3.5 שנים, נקבעה ריבית מקסימלית בשיעור שנתי של 1.87%, המגלמת מרווח של 0.69% מעל תשואת אג"ח ממשלתית. בסדרה נוספת, סדרה יד' עם מח"מ 5.8 שנים, נקבעה ריבית מקסימלית בשיעור שנתי של 2.68%, המגלמת מרווח של 0.83% מעל תשואת אג"ח ממשלתית.

דיסקונט מבצע מהלך לגיוס חוב, כחלק מאסטרטגיית המימון הרב שנתית שנועדה להרחיב את תמהיל מקורות המימון של הבנק. תוצאות המכרז מבטאות את אמון המשקיעים בבנק ובצעדים הננקטים להמשך צמיחתו העתידית.

את המהלך הובילו, אסף פסטרנק, ראש חטיבת שווקים פיננסים, אייל סדובסקי מנהל ה-Global Treasury וגד בר לב, מנכ"ל דיסקונט מנפיקים. את ההנפקה הובילה דיסקונט קפיטל בניהולה של הילה חימי-אלפרט, ודיסקונט קפיטל חיתום, בניהולם של צחי סולטן והמנכ"ל לירן רזמוביץ.