נמצא המחליף לירון בלוך: אבי אורטל מקרן סקיי ימונה למנכ"ל לאומי פרטנרס

אורטל, יליד 1967, הינו בוגר תואר ראשון במשפטים מהמכללה למנהל, בוגר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת Northwestern בארה"ב, ובוגר תואר שני ושלישי במשפטים מאוניברסיטת Duke בארה"ב • ירון בלוך יעזוב את קבוצת לאומי לטובת הישארות כיו"ר לאומי קארד

אבי אורטל /צילום: שלומי יוסף
אבי אורטל /צילום: שלומי יוסף

נמצא המחליף לירון בלוך, שיעזוב את קבוצת לאומי לטובת הישארות כיו"ר לאומי קארד, גם לאחר שתעבור לידי קרן ורבורג פינקוס: אבי אורטל,מקרן סקיי, ימונה למנכ"ל לאומי פרטנרס, זרוע בנקאות ההשקעות של קבוצת לאומי.

מלאומי, שבניהולה של רקפת רוסק עמינח, נמסר הערב כי "ד"ר אבי אורטל, יליד 1967, הינו בוגר תואר ראשון במשפטים מהמכללה למנהל, בוגר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת Northwestern בארה"ב, ובוגר תואר שני ושלישי במשפטים מאוניברסיטת Duke בארה"ב".

עוד נכתב כי אורטל מכהן מאז שנת 2011 כשותף בכיר בקרן ההשקעות הפרטית סקיי ובין היתר, משמש מטעמה כיו"ר החברה הציבורית שנפ ודירקטור במספר חברות נוספות. לפני כן הוא כיהן כמנהל העסקים ואחראי על הפעילות בארה"ב בקבוצת קמן אחזקות וקודם לכן שימש כשותף בכיר במשרד עו"ד צלרמאיר, פילוסוף ושות', בו ניהל את תחומי המיזוגים ורכישות והפרייבט אקוויטי.

יו"ר לאומי פרטנרס הינו רונן אגסי, אשר משמש גם כראש חטיבת שוקי הון בלאומי.