אור רם וירון שגב מונו באופן רשמי למנכ"לי RGE

השניים מנהלים את החברה מאז פרישתו של המנכ"ל הקודם מודי פרידמן ב-2016

שנתיים לאחר שניהול RGE עבר לידיהם בפועל, מקבלים אור רם וירון שגב את תפקיד המנכ"ל. השניים מנהלים את החברה מאז פרישתו של המנכ"ל הקודם מודי פרידמן.

המינוי הרשמי של רם ושגב מגיע זמן לא רב אחרי מינויו של נדב טופולסקי, האיש של לן בלווטניק לתתפקיד יו"ר RGE. נזכיר כי טופולסקי גם צפוי להחזיק 10% ממניות הערוץ הממוזג של רשת וערוץ עשר.

שגב, רואה חשבון במקצועו, החל את דרכו בערוץ הספורט כחשב ובהמשך מונה לסמנכ"ל הכספים והרכש. בהמשך עבר שגב לקבוצת RGE ומונה לסמנכ"ל הכספים שלה.

רם החל את דרכו בתחום התקשורת בשנת 1992 בחברת קיץ הפקות. שימש כמפיק הראשי של ערוץ הופ והצטרף בשנת 2003 לנגה תקשורת, בעלת ערוצי הילדים לוגי וערוץ 8 ומילא שורה של תפקידים, ביניהם מפיק ראשי, משנה למנכ"ל החברה ומ"מ המנכ"ל. ב-2010 מונה רם למנכ"ל נגה תקשורת. ב-2016 לאחר פרישתו של פרידמן מונה יחד עם שגב לתפקיד משנה למנכ"ל הקבוצה.

בפני השניים יעמדו השנה אתגרים רבים, ביניהם: המשך הובלת הקבוצה בשוק התקשורת הסוער, התמודדות עם התחרות העזה והאמרת מחירי זכויות השידור, ניהול השוטף של החברה והקשרים עם פלטפורמות השידור. בחינת השקעות חדשות והצבת יעדים חדשים לערוצי הקבוצה.

קבוצת RGE, בבעלות משפחת רקנאטי, לן בלווטניק ואביב גלעדי, מחזיקה במותגים מובילים בשוק התקשורת בישראל, ביניהם: ערוצי ספורט 5, ערוץ הילדים ולוגי, ערוץ עשר שיתמזג בקרוב עם רשת ולאחרונה אף זכתה הקבוצה במכרז להפעלת ערוץ הכנסת.