דוריה למפל נפרדת מחברת החדשות ותחליף את גאולה אבן במהדורה המרכזית של "כאן"

דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית של "כאן חדשות" ותחליף באופן קבוע את גאולה אבן-סער שהודיעה לפני שבועות ספורים על פרישתה מהגשת המהדורה • למפל, שהגישה ב-5 השנים האחרונות את "חדשות הלילה" בחברת החדשות, תצטרף לתאגיד השידור בחודש מרץ הקרוב

דוריה למפל / צילום: שי פרנקו
דוריה למפל / צילום: שי פרנקו

דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית של "כאן חדשות" של תאגיד השידור הציבורי "כאן" ותחליף באופן קבוע את גאולה אבן-סער שהודיעה לפני שבועות ספורים על פרישתה מהגשת המהדורה. למפל, שהגישה ב-5 השנים האחרונות את "חדשות הלילה" בחברת החדשות, תצטרף לתאגיד השידור בחודש מרץ הקרוב. 

מאז שהערוץ עלה לאוויר, הובילה את המהדורה העיתונאית גאולה אבן-סער, שפרשה מהגשת המהדורה לאחר שהוחלט על הקדמת הבחירות. אבן-סער היא אשתו של איש הליכוד גדעון סער. נזכיר כי המורכבות שבסיטואציה בה מגישת חדשות מובילה נשואה לפוליטיקאי בולט עלתה בעבר, אך מאחר שסער פרש מהחיים הפוליטיים לתקופה של למעלה משנתיים, הקרבה המשפחתית בין השניים לא היוותה בעיה.

באפריל השנה הודיע גדעון סער על חזרתו לפוליטיקה, ואכן כשהוקדמו הבחירות הודיעה אבן-סער על פרישתה מהגשת המהדורה. מיד עם הודעת הפרישה עלה שמה של למפל כמועמדת להחלפתה. בינתיים הוחלט בתאגיד כי באופן זמני יתפסו את מקומה רומי ניומרק ומיכל רבינוביץ'.

כאמור, למפל מגיעה לתאגיד "כאן" אחרי מספר שנים בחברת החדשות. היא הצטרפה לחדשות 2 במהלך שנת 2011 בתפקידי הגשה שונים. כשנתיים לאחר מכן החלה להגיש את מהדורת חדשות הלילה. ב-2017 קודמה לסבב ההגשה של המהדורה המרכזית, לצד יונית לוי, דני קושמרו וקרן מרציאנו. בעבר הגישה גם את מהדורת החדשות במרכז של חברת הכבלים הוט. 

דוריה למפל ל"ליידי גלובס": "יש גרעין של צדק בטענה של נתניהו כלפי התקשורת"

ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות בתאגיד "כאן", מסר בתגובה: "דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין יכולות עיתונאיות גבוהות, סקרנות והגשה אינטליגנטית. אני בטוח שהיא תוביל את המהדורה המרכזית בהצלחה רבה, ואני שמח שבחרה להיות כאן ולהצטרף לשידור הציבורי. יחד עם הצוות המצוין של 'כאן חדשות' נמשיך לצעוד קדימה ולבסס את מקומנו בשיח ובסדר היום הציבורי. אני מבקש להודות לגאולה אבן-סער שהובילה את חדשות הערב מיום העלייה לאוויר במקצועיות רבה, ותרומתה לחטיבת החדשות כולה הורגשה לאורך כל הדרך".