רדוור רוכשת את חברת ניהול הבוטים ההודית ShieldSquare בעסקה המוערכת ב-20-15 מיליון דולר

ברדוור מציינים כי פתרונות האנטי-בוט מבוססי הענן של החברה הנרכשת מסייעים לעסקים מקוונים להבחין בין תנועה אנושית ללא אנושית • ShieldSquare נוסדה ב-2014 ולפי חברת המחקר פורסטר היא אחת משלוש המובילות בתחומה • עם השלמת העסקה צפוי מרכז המו"פ של רדוור בהודו להעסיק יותר מ-200 עובדים

בשנים האחרונות תפחה והלכה קופת המזומנים של חברת רדוור, אבל למרות ציפיות המשקיעים היא לא ביצעה רכישות גדולות. היום הודיעה החברה על רכישה, אם כי ככל הנראה לא מדובר ברכישה גדולה עבור רדוור. החברה רוכשת את ShieldSquare ההודית, שלפי הודעת רדוור, נחשבת למובילה בתעשיית ניהול הבוטים העולמית.

רדוור לא סיפקה פרטים על היקף הרכישה, אך ההערכות הן שמדובר בעסקה בטווח של כ-15-20 מיליון דולר, בעוד שבסוף הרבעון השלישי של 2018 היו בקופת רדוור 382 מיליון דולר. העסקה תושלם במהלך הרבעון הראשון של השנה.

העסקה של רדוור
 העסקה של רדוור

רדוור  נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 1 מיליארד דולר, אחרי עלייה של 17% במחיר המניה בשנה החולפת (אך ירידה של 19% מהשיא אליו הגיעה בחודש אוגוסט). החברה מספקת פתרונות לזמינות, ביצועים גבוהים ואבטחת רשתות תקשורת ארגוניות, מרכזי מחשוב ואפליקציות.

ברדוור מציינים כי פתרונות האנטי-בוט מבוססי הענן של החברה הנרכשת מסייעים לעסקים מקוונים להבחין בין תנועה אנושית ללא אנושית באתרי אינטרנט, ביישומים ניידים ובאפליקציות. ShieldSquare נוסדה ב-2014 ולפי חברת המחקר פורסטר היא אחת משלוש המובילות בתחומה, ומספקת פתרונות בתחום איתור המתקפות, מחקר על איומים, דיווח וניתוח. רדוור תציע את שירות ניהול הבוט של ShieldSquare לצד המוצר למניעת התקפות תחת קו המוצרים החדש - Radware Bot Manager. התוספת הזו תאפשר לרדוור להציע ללקוחותיה הגנה מתקדמת מפני התקפות מתפתחות ואוטומטיות.

"הגנה מקיפה ליישומים"

לדברי רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור, "רכישה זו מאפשרת לנו להרחיב את היצע המוצרים המוצרים שלנו עם פתרונות ניהול בוטים חזקים המתאימים היטב לאסטרטגית המוצרים שלנו, לפיה אנו ממשיכים ומעמיקים את הפורטפוליו המשולב שלנו, באופן אורגני ולא אורגני. ניהול בוטים יכול לעמוד כפתרון בפני עצמו , כמו גם להשתלב בחבילת פתרונות כוללת למניעת התקפות סייבר. הבחירה ב-ShieldSquare נבעה ממספר שיקולים, ביניהם: סינרגיה טכנולוגית חזקה, יכולות למידה חישובית מתקדמות והזדמנות להרחיב את שירותי אבטחת הענן הקיימים כיום ברדוור. שירותי ניהול הבוט יחד עם שירותי ה-Cloud WAF של רדוור מציעים הגנה מקיפה ליישומים. אנו נרגשים ושמחים לקבל בברכה את צוות ShieldSquare למשפחת רדוור".

דוד אביב, מנהל טכנולוגיה ראשי ברדוור, הוסיף כי "יותר מ-50% מתנועת הגולשים באינטרנט כיום מגיעה מבוטים, ובעוד אנו רואים עלייה בהתקפות מבוססות בוט בשנים האחרונות, בוטים 'טובים' עדיין ממלאים תפקיד חשוב בפעולות היישומים. לכן, ארגונים צריכים לחפש פתרונות לניהול בוט, שלא רק יזהו וימנעו התקפות בוט ביעילות, אלא אף יבחינו במדויק בין בוט 'טוב' ל'רע' בזמן אמת".

כיום יש לרדוור מרכז מו"פ בהודו המעסיק כ-120 עובדים, ועם השלמת העסקה צפוי המרכז לכלול יותר מ-200 עובדים.