חנויות | בלעדי

דקטלון ממשיכה להתרחב בישראל: תפתח סניף שישי בנתניה

החנות החדשה תשתרע על שטח של כ-3,000 מ"ר, בקומה התחתונה בבניין שבו פעלה בעבר רשת הריהוט קיקה • לפי הערכות, דקטלון צפויה לשלם כ-65 שקל למ"ר, למשך 5 שנים לפחות

ענקית הספורט הצרפתית דקטלון ממשיכה להתרחב בשוק הישראלי. ל"גלובס" נודע כי הרשת הגיעה להסכמות על פתיחת סניף שישי במספר בישראל בעיר נתניה.

החנות החדשה תשתרע על שטח של כ-3,000 מ"ר, בקומה התחתונה בבניין שבו פעלה בעבר רשת הריהוט קיקה. לפי הערכות, דקטלון צפויה לשלם כ-65 שקל למ"ר, למשך 5 שנים לפחות.

דקטלון, שמנוהלת על-ידי נציגות מקומית של הרשת הצרפתית וללא זכיין מקומי, פתחה את החנות הראשונה שלה בישראל לפני שנה וחצי. החנות, שממוקמת בראשון-לציון, בשטח של 3,100 מ"ר נחשבת לחנות הספורט הגדולה בישראל. מרגע הפתיחה ולאורך כל תקופת פעילותה נשמעו טענות על חוסרים במלאי המוצרים בסניף.

בהמשך חתמה דקטלון על חוזים לפתיחת שתי חנויות נוספות - במרכז ביג קריות שבחיפה בשטח של 3,000 מ"ר שנפתחה בתחילת דצמבר האחרון, ובקניון G של גזית גלוב בכפר-סבא. בנוסף לחנות שתפתח בכפר-סבא, גם היא בשטח של 3,000 מ"ר, גם מטה החברה והמשרדים צפויים לעבור אליה.

לפני כ-3 חודשים דווח לראשונה ב"גלובס" כי דקטלון תפתח חנות ראשונה בתל-אביב בשטח בו שכן בעבר שוק האוכל אלנבי-רוטשילד שנסגר על רקע קשיים פיננסיים. מדובר בחנות שתשתרע על שטח של כ-1,400 מ"ר. הסניף החמישי של הרשת ייפתח בביג באר שבע. 

דקטלון נוסדה בשנת 1976 בעיירה אנגלו הנמצאת ליד ליל שבצרפת, והיא מונה כיום כ-1,388 סניפים ב-42 מדינות. בחברה יש קרוב ל-85 אלף אנשי צוות.