אופנת זברה | בלעדי

עוד קריסה בשוק האופנה: רשת זברה מבקשת הקפאת הליכים

הרשת, שבבעלות פיני פרטוק, קיימת 25 שנה ומפעילה 28 חנויות בפריסה ארצית • הקריסה הזו מתרחשת על רקע מספר היעלמויות נוספות של קמעונאיות אופנה אחרות, ביניהן הוניגמן, סליו, מיש מיש ורמי לי, לצד רשת הדיסקאונט יפו תל-אביב

סניף זברה / צילום: בר-אל
סניף זברה / צילום: בר-אל

רשת אופנת הדיסקאונט זברה נקלעה לקשיים תזרימיים והגישה בקשה להקפאת הליכים - כך נודע ל"גלובס".

הרשת, שבבעלות פיני פרטוק וזאב זינגר, קיימת 25 שנה מפעילה 28 חנויות בפריסה ארצית, מרביתם בקניונים ובמרכזים מסחריים. הרשת פועלת כרשת דיסקאונט, כלומר שמה דגש על מחירי מוצרים נמוכים, ומוכרת בגדים לכל המשפחה. מטה החברה ממוקם באזור התעשייה עד הלום שבאשדוד. מנכ"ל הרשת הוא פיני פרטוק.

בבקשה מפרטת החברה כי "לאחרונה נקלעה חברת זברה יונייטד למצוקה תזרימית", ועל הרקע הזה החברה החליטה לפנות לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע בבקשה למתן צו הקפאת הליכים. היקף חובותיה של החברה נאמד בכ-100 מליון שקל, ומחזור המכירות השנתי של החברה עומד על כ-150 מיליון שקל.

החברה מעסיקה כ-500 עובדים בכ-30 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, ולה מועדון לקוחות המונה מעל 450,000 אלף חברים.

במסגרת הבקשה מבקשת החברה לבחון אפשרות של הכנסת משקיע ולחלופין לבחון את מכירת החברה לצד שלישי.

מהחברה נמסר במסגרת בקשת ההקפאה כי "החברה שילמה את משכורות העובדים במלואן, וכולה תקווה שהסדר הנושים שיוצע יהא לרווחת הספקים השונים".

הקריסה הזו מתרחשת על רקע מספר היעלמויות נוספות של קמעונאיות אופנת דיסקאונט: בחורף שעבר קרסה רשת האופנה המוזלת יפו תל-אביב ורשתות נוספות נקלעו לקשיים תזרימיים, ביניהן הוניגמן, רמי לי, מיש מיש, סליו ואחרות.

הבקשה הוגשה על-ידי עורכי הדין איתמר כהן ואילן גלמן ממשרד נחום גלמן כהן ושות'.