בפוסט פייסבוק: גלעד שרון הודיע על פרישתו מההתמודדות בפריימריז; יועז הנדל מודיע על כניסה לפוליטיקה

בנו של ראש הממשלה ז"ל אריאל שרון ופעיל הליכוד גלעד שרון הודיע הבוקר שהוא פורש מהפריימריז • ללא שמץ של ביקורת על נסיבות פסילתו כתב שרון שבכוונתו להתמיד בליכוד ולהתמודד בפעם הבא • לעומתו, איש ידיעות אחרונות, יועז הנדל, הודיע על פרישתו מהעיתון וכניסתו לפוליטיקה

גלעד שרון / צילום: יוסי כהן
גלעד שרון / צילום: יוסי כהן

גלעד שרון בנו של ראש הממשלה ז"ל אריאל שרון, מי שניסה להתמודד בפריימריז בליכוד הודיע הבוקר (ו') שהוא פורש מן ההתמודדות. בפוסט שפרסם בפייסבוק, וללא שמץ של ביקורת על נסיבות פסילתו כתב שרון שבכוונתו להתמיד בליכוד ולהתמודד בפעם הבאה.

שרון ניסה להציג מועמדות במחוז הדרום אך נפסל בשל אי קיצור פז"מ של 3 חודשים (מתוך שלוש שנים), כאשר ניסה לעבור לרשימה הארצית נאמר לו שאיחר את המועד וכי גם שם עליו לבקש מיו"ר המפלגה נתניהו את קיצור הפז"מ. יצויין שנתניהו העניק קיצור פזמ בחפץ לב לשר גלנט שעזב את כולנו רק לאחרונה, וחסם את שרון. החלטתו של נתניהו נתפסת כנקמנות אישית על רקע עוינות בינו לבין רה"מ שרון ז"ל.

החלטות בתי הדין של הליכוד, בראשות אב בית הדין קליינר ועו"ד הם הפנו גם לתמיכתו של שרון הבן בהתנתקות בשנת 2005 והיותו אחד ממתכנני המהלך. שרון התראיין אתמול בכלי התקשורת והזכיר שנתניהו תמך בהתנתקות לאורך כל הדרך בחקיקה, ממש עד לשניה האחרונה.

בנוסף, העיתונאי וראש מערך הסברה לשעבר בלשכת נתניהו יועז הנדל פרסם היום טור פרידה מעיתון ידיעות אחרונות.

הנדל כתב שהוא עוזב את ⁦ המקום שהיה לו לבית ומצטרף לפוליטיקה: בסטטוס שלו כתב הנדל כי בשנים האחרונות "נתניהו איבד את האיזונים והבלמים"; וכי הוא מוטרד מאלה שרואים במוסדות המדינה יריב" אשר "הביאו לכאן תיאוריות קונספירציה מטורפות". וכי נהייתה בישראל "מנטליות של שטעטל בפולין, משטרת הפריץ, צבא גויים, שופטים זרים".