דווקא סבבה: השיר החדש של נטע ברזילי מתקרב למיליון צפיות תוך יום

השיר החדש והמצופה של זוכת האירוויזיון, "באסה סבבה", שוחרר רק אתמול, אבל הוא כבר אחד מהשירים הפופלריים ביוטיוב • עלות הפקת הקליפ עמדה על כמיליון שקל - הקליפ הישראלי היקר ביותר שצולם אי-פעם

נטע ברזילי / צילום: דניאל קמינסקי
נטע ברזילי / צילום: דניאל קמינסקי

אחרי חודשים ארוכים של ציפייה, פורסם אתמול (ו') השיר החדש של זוכת האיורוויזיון נטע ברזילי, "באסה סבבה". נכון לזמן כתיבת שורות אלה, הקליפ מתקרב בצעדי ענק למיליון צפיות ביוטיוב בתוך 24 שעות בלבד. בנוסף, ברזילי פרסמה כי הוא הגיע למקום הראשון בסרטונים החמים של יוטיוב. 

הקליפ, שנחשב לקליפ הישראלי היקר ביותר עד היום, צולם במשך 3 ימים בקייב, אוקראינה. לפי דיווחים, עלות הקליפ עמדה על מיליון שקל, השתתפו בו 250 עובדי צוות, והוא צולם על פני 13 לוקיישנים שונים. 

"אני מופיעה היום, עושה משכורת יפה, את כל-כולה אני משקיעה בקליפ", אמרה ברזילי בראיון ל"חדשות 12" באמצע ינואר. "אתה יודע כמה עולה קליפ היום? בין 300 אלף שקל לחצי מיליון. את כל הכסף שאני עושה, אני שמה על האמנות שלי. איזה כיף שאני יכולה, זה לא כי אני תאבת-בצע, זה כי אני רוצה לעשות דברים בגדול, כי אני רוצה לעשות היסטוריה. עזוב, זה כי אני רוצה יצור". 

את השיר והלחן כתבה ברזילי ביחד עם אבשלום אריאל וסתיו בגר.

בהודעה לתקשורת הסבירה נטע מה עומד מאחורי השיר, הקליפ והקרנף. "למדתי השנה דרך הקהל שלי שאני יותר חזקה ממה שנדמה לי שאני. שהאור והשמחה בתוכי והאנשים שסביבי מסוגלים לנצח ביחד את כל החושך שבא מבפנים ומבחוץ. קרנף היא חיה עם עור עבה מאוד, שמגנה על עצמה ועל העדר שלה בתקיפה ולא בבריחה. היא גם חיה בעדרים, והם נעים ושורדים יחד. אני מתרגשת לחלוק אתכם את 'באסה סבבה' - המנון חגיגי ומעצים, על יציאה לעצמאות מכל הבחינות, על להיכנס בקושי שבחיים - ביחד - ועם המון שמחה קלילות וצבע". 

לקליפ של "TOY", השיר איתו ניצחה ברזילי באירוויזיון בשנה שעברה, יש כבר מעל ל-100 מיליון צפיות ביוטיוב, והוא השיר הישראלי הנצפה ביותר בפלטפורמה.