מקונדוליזה רייס וג'ורג' בוש לחברת הקנאביס הישראלית Seedo

חברת טכנולוגיית הקנאביס הישראלית Seedo הודיעה על מינויה של ד"ר ג'ינדאיי פרייזר לתפקיד דירקטורית בחברה • פרייזר הייתה יועצת בכירה של קונדוליזה רייס

ד"ר ג'ינדאיי פרייזר (מימין) / צילום: רויטרס
ד"ר ג'ינדאיי פרייזר (מימין) / צילום: רויטרס

חברת טכנולוגיית הקנאביס הישראלית Seedo הודיעה על מינויה של ד"ר ג'ינדאיי פרייזר לתפקיד דירקטורית בחברה. 

ד"ר פרייזר מביאה עמה לחברה ניסיון פוליטי, לאחר ששימשה כיועצת בכירה של קונדוליזה רייס, מזכירת המדינה בממשלו של הנשיא האמריקאי ג'ורג' בוש. פרייזר הייתה ממונה על אפריקה במשרד מזכיר המדינה, ולפני מינוי זה כיהנה כשגרירת ארה"ב בדרום אפריקה, והייתה האישה הראשונה בתפקיד. בתום כהונתה היא אף זכתה לאות על תרומתה לשירות החוץ של ארה"ב.

זוהר לוי, מנכ"ל Seedo, הסביר את מינויה לדירקטורית, בכך שהדבר הוא במסגרת הרחבת פעילות החברה בצפון אמריקה ובאפריקה, והשתלבות בפרויקטים בינלאומיים לגידול קנאביס רפואי וענפי חקלאות אחרים.

כפי שפורסם בגלובס בסוף השבוע האחרון, סידו מפתחת מערכות לגידול של קנאביס באופן מבוקר על ידי מחשב ללא מגע יד אדם, הן לבית (לשימוש אישי ומכירה בכמויות קטנות) והן לאתרים חקלאיים גדולים. שיטת הגידול מאפשרת גם גידול בקומות במרחב העירוני. המוצר הביתי הושק בשבועות האחרונים לאחר שנצברו הזמנות מוקדמות היקף של 5.5 מיליון דולר.

מאז כניסתה לתחום הקנאביס בחודש נובמבר, ולאחר שהשלימה באחרונה מיזוג לתוך שלד בורסאי, במקביל לגיוס של כ-2.5 מיליון דולר, עלתה מניית החברה ב-190%. החברה נסחרת בבורסה שמעבר לדלפק בארה"ב לפי שווי של 33 מיליון דולר.