yes | בלעדי

גוראון הכריז על חברי ההנהלה המאוחדת בחברות בנות בבזק

עוזבים את החברות, יוני קופרמן מ-yes, אסף אביב, ואורטל זוהר וולף מבזק בינלאומי • מקרב הנהלת פלאפון לא צפויות עזיבות

מנכ"ל פלאפון רן גוראון \ צילום: שלומי יוסף
מנכ"ל פלאפון רן גוראון \ צילום: שלומי יוסף

אחרי שהודיעו על תוכנית ההתייעלות בחברות בנות בקבוצת בזק במסגרתה יפוטרו 800 עובדים, עושה היום הקבוצה צעד נוסף לאיחוד פעילויות החברות בנות. הנהלת החברות בנות בבזק תחת ניהולו של רן גוראון מתגבשת להנהלה משותפת באופן רשמי. רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי, הודיע היום על מינויים נוספים בהנהלות של חברות הבנות של בזק. עובדי החברות מקבלים בשעה האחרונה עדכון על המינויים. בסך הכל עוזבים את ההנהלות המשותפות 9 סמנכ"לים. בתקופה הקרובה ימשיכו חלק מהסמנ"כלים בתפקידיהם.

במסגרת זאת, דווח כי דגנית קרמר, סמנכ"ל החטיבה הפרטית ומשנה למנכ"ל פלאפון, וסמנכ"ל החטיבה הפרטית של בזק בינלאומי תמונה לסמנכ"ל חטיבת הלקוחות של חברת yes . דגנית תחליף בתפקידה את יוני קופרמן שביקש לסיים את תפקידו לאחר כהונה בת ארבע שנים.

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון ו-yes ימונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי, ויחליף את אסף אביב שביקש לפרוש לאחר 7 שנים בתפקיד.

מירית כהן, דוברת חברת yes , תמונה לסמנכ"ל תקשורת תאגידית של חברות פלאפון, Yes ובזק בינלאומי ותהיה אמונה על מטות הדוברות של חברות הבנות. עדי גרף שקד תמשיך לשמש כדוברת פלאפון, כחלק ממערך התקשורת התאגידית בניהולה של כהן.

צביקה אברמוביץ, סמנכ"ל משאבי אנוש של פלאפון ו-yes ינהל גם את אגף משאבי אנוש של בזק בינלאומי כשהוא מחליף בתפקידו את אורטל זוהר וולף, סמנכ"ל משאבי אנוש ודוברות בזק בינלאומי שהודיעה על רצונה לפרוש בתום 17 שנה בחברה.

תומר שני, סמנכ"ל הכספים בפלאפון ובזק בינלאומי, ימונה לסמנכ"ל הכספים של yes . שרון ז'נו, המכהן כיום כסמנכ"ל הכספים של yes ישמש סגנו של תומר שני במערך הכספים של החברות הבנות. ג'קי דבי היועץ המשפטי של חברת פלאפון ישמש כיועץ המשפטי גם של חברת בזק בינלאומי.

בימים הקרובים יחלו הסמנכ"לים בחפיפה וייכנסו לתפקידם ב- 1 במרץ.

מה שאוחד זה המטות אבל היחידות עצמן לא אוחדו - 9 סמנכ"לים מסיימים את תפקידם. מרבית חברי ההנהלות ימשיכו בתפקידם, למשל סמנכ"ל התוכן ב-yes יישאר.