פרס חסר תקדים: מה יקבלו זוכי הריאליטי החדש "2025"?

ל"גלובס" נודע כי הפרס לזוכה בריאליטי השאפתני של קשת יהיה דירה בשווי 1.4 מיליון שקל, אותה תעניק חברת הכשרת היישוב באחד ממתחמי ההתחדשות העירונית ברחבי הארץ • סכום הפרס והעובדה שניתן לממש אותו במספר מתחמים הם חסרי תקדים בריאליטי בישראל

קורין גדעון וארז טל, מנחי התוכנית "2025" / צילום: טל גבעוני
קורין גדעון וארז טל, מנחי התוכנית "2025" / צילום: טל גבעוני

היום (א') בערב אמורה קשת לשדר את פרק ההשקה של תוכנית הריאליטי "2025". לאחר חודשים של מעטה חשאיות כבד קשת אמנם החלה לשחרר בימים האחרונים פרטים כלליים בנוגע לתוכנית, בעיקר כדי לייצר באזז ועניין, אולם מנגנון המשחק, כמו גם הפרס עליו יתמודדו המשתתפים בתוכנית, נותרו לוטים בערפל.

כידוע, הפרויקט כולו נחשב לשאפתני במיוחד, וכפועל יוצא מכך גם הפרס שיוענק לזוכה/לזוכת העונה הראשונה: ל"גלובס" נודע כי הפרס לזוכה יהיה דירה בשווי 1.4 מיליון שקל. את הדירה תעניק חברת הכשרת היישוב באחד ממתחמי ההתחדשות העירונית ברחבי הארץ. 

כל הפרטים על הריאליטי השאפתני של קשת נחשפים: האם "2025" יצדיק השקעה של 60-80 מיליון שקל?

מדובר בפרס בהיקף שעדין לא היה כמותו בישראל מבחינת ערך כספי. אמנם בעבר גם בקשת עצמה ניתנה דירה לשהות לתקופה מסוימת - עיין ערך הפרס בתוכנית "קחי אותי שרון"; וגם אופציה לרכישת דירה בסכום של כמיליון שקל כבר הייתה על המסך; אבל סכום הפרס והעובדה שניתן לממש אותו במספר מתחמים הם חסרי תקדים.

עם זאת, נדגיש כי ההשקעה של הכשרת יישוב איננה יוצאת דופן במונחים של התוכנית. כפי שנחשף ב"גלובס", קשת הצליחה לגייס שיתופי-פעולה במונחים כספיים חסרי תקדים. כך למשל, בזק תשלם 3.5 מיליון שקל עבור שיתוף-פעולה בתוכנית; שופרסל תשקיע 2 מיליון שקל; וחברות מסחריות אחרות כמו רנואר, איקאה, סמסונג, קפה לנדוור וטמפו ישקיעו כ-1-2 מיליון שקל כל אחת.

בהפקת התוכנית אישרו את הפרטים.