דקטלון מסתערת על פתח-תקווה: תקים שם את חנות הספורט הגדולה בישראל

דקטלון תקים בבסר סיטי פתח-תקווה את חנות הספורט הגדולה בארץ • החנות תשתרע על שטח של כ-3,650 מ"ר במתחם שייפתח בעוד שנתיים וחצי ויכלול כ-150 בתי עסק

ענקית הספורט הצרפתית דקטלון ממשיכה להרחיב את נוכחותה בשוק הישראלי, וצפויה לפתוח סניף נוסף בפרויקט בסר סיטי פתח-תקווה - כך נודע ל"גלובס".

דקטלון, שהתחבבה על הישראלים בזכות המחירים המוזלים שהיא מציעה עבור מוצרי ספורט, תקים בפתח-תקווה את חנות הספורט הגדולה ביותר בישראל שתשתרע של שטח ענק בשטח של 3,650 מ"ר.

החנות תיפתח בעוד כשנתיים וחצי, במרכז המסחרי שמוקם בימים אלה בפתח-תקווה תחת השם "דן טאון" בחלק התחתון של מגדלי בסר סיטי, וזאת בשטח בו פעל בעבר מפעל אסם סמוך לציר ז'בוטינסקי. בסך-הכול ייפתחו במתחם מעל כ-150 חנויות ובתי עסק. את הפרויקט מקימה קבוצת משקיעים מחו"ל בשם הכיכר הלבנה, שמיוצגת על-ידי חברת רושו הנדסה ויזמות.

את הפרויקט מקימה קבוצת משקיעים מחו"ל בשם הכיכר הלבנה, שמיוצגת על-ידי חברת רושו הנדסה ויזמות העוסקת בין היתר בשיווק הפרויקט. בבסר אישרו את הפרטים.

דקטלון, שמנוהלת על-ידי נציגות מקומית של הרשת הצרפתית וללא זכיין מקומי, פתחה את החנות הראשונה שלה בישראל לפני שנה וחצי. החנות, שממוקמת בראשון-לציון בשטח של 3,100 מ"ר נחשבת לחנות הספורט הגדולה בישראל. מרגע הפתיחה ולאורך כל תקופת פעילותה נשמעו טענות על חוסרים במלאי המוצרים בסניף.

בהמשך חתמה דקטלון על חוזים לפתיחת שתי חנויות נוספות - במרכז ביג קריות שבחיפה בשטח של 3,000 מ"ר, שנפתחה בתחילת דצמבר האחרון; ובקניון G של גזית גלוב בכפר-סבא. בנוסף לחנות שתיפתח בכפר-סבא, גם היא בשטח של 3,000 מ"ר, גם מטה החברה והמשרדים צפויים לעבור אליה.

לפני כ-4 חודשים דווח לראשונה ב"גלובס" כי דקטלון תפתח חנות ראשונה בתל-אביב בשטח בו שכן בעבר שוק האוכל אלנבי-רוטשילד שנסגר על רקע קשיים פיננסיים. מדובר בחנות שתשתרע על שטח של כ-1,400 מ"ר ונמצאת בימים אלה בהליך שיפוץ. הסניף החמישי של הרשת ייפתח בביג באר-שבע.

בינואר האחרון דיווחנו כי הרשת תקים חנות נוספת בעיר נתניה שתשתרע על כ-3,000 מ"ר, בקומה התחתונה בבניין שבו פעלה בעבר רשת הריהוט קיקה. לפי הערכות, דקטלון צפויה לשלם כ-65 שקל למ"ר, למשך 5 שנים לפחות.

דקטלון נוסדה בשנת 1976 בעיירה אנגלו הנמצאת ליד ליל שבצרפת, והיא מונה כיום כ-1,388 סניפים ב-42 מדינות. בחברה יש קרוב ל-85 אלף אנשי צוות.