בקושי עברו 24 שעות מאז שעלה הקמפיין ההומופובי ("לא יהיה ילד עם אבא ואבא") נגד הורים חד מיניים של מפלגת יחד ואלי ישי, אליו הם כבר הספיקו להתכחש למרות חשיפת "גלובס", וברשתות החברתיות המפרסמים חוגגים על חשבונם.
מגוון מפרסמים הגיבו בזמן אמת לקמפיין המביש ופרסמו מודעות בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, שמעודדות את זכותם של הלהטב"קים למשפחה. בטיב טעם ערכו פעילות וביקשו מהגולשים לתייג בתגובות זוגות חד מיניים ששמותיהם הפרטיים הם "אלי" ו"ישי", המתויגים יקבלו 500 שקל לקניות ברשת.
עיריית תל אביב בחרה להניף את דגל הליברליות בפייסבוק וביקשה מהגולשים לתייג אבות ואמהות, סטרייטים ולא, והשמות הראשונים בתגובות לפוסט יוקרנו על בניין העירייה בעיר כדי להפיץ כמה שיותר אהבת חינם.
בניסאן ישראל שיחררו הודעת תמיכה בכל המשפחות, "אבא עם אבא, אמא עם אמא, אנחנו מאמינים בכל המשפחות", כך נכתב בפוסט שבו הופיעו תמונות של משפחות חד מיניות.
ברשת ההמבורגרים מוזס יצאו במבצע - בני משפחה להט"בית? מוזס תביא לכם ארוחת ילדים במתנה. לפוסט הרשת צירפה וידאו מתחלף עם הקמע של הרשת בזוגיות חד מינית עם גבר ואז עם אישה עם הכיתוב "אמא ואמא! אבא ואבא!".
אלדד יניב אמנם לא מפרסם או רשת שיווק אבל גם הוא קפץ על העגלה והעלה תמונה ערוכה בה אלי ישי ודרעי נראים מתנשקים, עם הכיתוב "מותר לגנוב. אסור להקים משפחה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.