טרגט מרקט זכתה במכרז לניהול השיווק החווייתי של הרכבת הקלה בת"א

המכרז הוא למשך 3 שנים עם אפשרות להארכה של עד שנתיים נוספות • בעבר פיצלה נת"ע את תקציב האירועים בין חברות שונות; השנה הוחלט לרכז את התקציב תחת קורת-גג אחת, והחברה יצאה למכרז בו התמודדו 7 חברות

הרכבת הקלה בתל-אביב / צילום: איל יצהר
הרכבת הקלה בתל-אביב / צילום: איל יצהר

קבוצת טרגט מרקט זכתה במכרז על ניהול מערך הקד"מ והשיווק החווייתי ברכבת הקלה של נת"ע. המכרז הוא למשך 3 שנים עם אפשרות להארכה של עד שנתיים נוספות.

בעבר פיצלה נת"ע את תקציב האירועים בין חברות שונות. השנה הוחלט לרכז את התקציב תחת קורת-גג אחת, והחברה יצאה למכרז בו התמודדו 7 חברות.

הזכייה בתקציב כוללת אחריות לטיפול, ארגון והפקה של אירועים, מסיבות עיתונאים, דיול הסברתי, קשרי קהילה וכדומה.

טרגט מרקט היא חברת הפקה וניהול פרויקטים. החברה ניהלה בין היתר את אירועי מינהלת ה-70 לחגיגות 70 שנה לישראל ועוד הרבה אירועים בתחום הקד"מ והאירועים.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988