דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

טרגט מרקט זכתה במכרז לניהול השיווק החווייתי של הרכבת הקלה בת"א

המכרז הוא למשך 3 שנים עם אפשרות להארכה של עד שנתיים נוספות • בעבר פיצלה נת"ע את תקציב האירועים בין חברות שונות; השנה הוחלט לרכז את התקציב תחת קורת-גג אחת, והחברה יצאה למכרז בו התמודדו 7 חברות

הרכבת הקלה בתל-אביב / צילום: איל יצהר
הרכבת הקלה בתל-אביב / צילום: איל יצהר

קבוצת טרגט מרקט זכתה במכרז על ניהול מערך הקד"מ והשיווק החווייתי ברכבת הקלה של נת"ע. המכרז הוא למשך 3 שנים עם אפשרות להארכה של עד שנתיים נוספות.

בעבר פיצלה נת"ע את תקציב האירועים בין חברות שונות. השנה הוחלט לרכז את התקציב תחת קורת-גג אחת, והחברה יצאה למכרז בו התמודדו 7 חברות.

הזכייה בתקציב כוללת אחריות לטיפול, ארגון והפקה של אירועים, מסיבות עיתונאים, דיול הסברתי, קשרי קהילה וכדומה.

טרגט מרקט היא חברת הפקה וניהול פרויקטים. החברה ניהלה בין היתר את אירועי מינהלת ה-70 לחגיגות 70 שנה לישראל ועוד הרבה אירועים בתחום הקד"מ והאירועים.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות