בנק אגוד בוחן מימוש החזקותיו בחברה לפיתוח חוף התכלת שבין הרצליה לתל אביב

הבנק דיווח כי יבחן את מימוש החזקותיו (14%) בחברה המחזיקה במאות דונמים של קרקעות בין הרצליה לחוף מנדרין שבצפון תל אביב • אפסילון חיתום צפויה לשמש בנקאי ההשקעות בעסקה • על פי הערכות בשוק, אגוד עשוי לקבל עבור החזקותיו בחוף התכלת סכום של 100-150 מיליון שקל

חוף התכלת בהרצליה ואזהרות העיריות / צילום: תמר מצפי
חוף התכלת בהרצליה ואזהרות העיריות / צילום: תמר מצפי

בנק אגוד עדכן על כוונתו לממש את החזקותיו בחברה לפיתוח חוף התכלת, שבבעלותה כמה מאות דונמים של קרקעות באזור שבין הרצליה לצפון תל אביב.

לפי הודעת אגוד בנושא, דירקטוריון הבנק החליט "להתחיל בהליך של בחינת מימוש החזקות הבנק במניות החברה לפיתוח חוף התכלת...ובמסגרת זו לקבל הצעות מגורמים שונים לרכישת החזקות הבנק בחוף התכלת".

מי שצפוי לסייע לבנק במימוש היא חברת אפסילון חיתום, שתשמש כבנקאי ההשקעות בעסקה. 

עוד ציינו באגוד כי "אין כל ודאות כי יתקבלו בבנק הצעות לרכישת אחזקותיו בחוף התכלת, או כי ההליך המתואר יבשיל לכדי משא ומתן או לכדי חתימה על הסכם מחייב".

על פי הערכות בשוק, אגוד עשוי לקבל עבור החזקותיו בחוף התכלת סכום של 100-150 מיליון שקל. אגוד מחזיק כיום בכ-14% ממניות חוף התכלת, ושאר בעלי המניות כוללים את חברת אלייד בראשות יצחק סוארי ומשקיעים פרטיים. 

חוף התכלת מחזיקה במאות דונמים של קרקעות בין הרצליה לבין אזור חוף מנדרין שבצפון תל-אביב, ובין השאר, היא מקדמת יחד עם חברת הנדל"ן המניב ביג פרויקט להקמת פרויקט משרדים ומרכז מסחרי על קרקע מצפון למתחם "סינמה סיטי" שבאזור צומת גלילות.