מכוונת לצמיחה: פלדמן תשווק בבלעדיות את הגלידות של מארס

בשלב הראשוני תייבא פלדמן מגוון מוצרי גלידה של המותגים Snickers ,Mars ,M&M ,Maltesers ,Galaxy Bounty ,Twix • המוצרים יימכרו בכל ערוצי השיווק של החברה - חנויות גלידות פלדמן, רשתות השיווק וכן קיוסקים ומכולות

רונן זוהר, מנכ"ל גלידות פלדמן / צילום: לם וליץ סטודיו
רונן זוהר, מנכ"ל גלידות פלדמן / צילום: לם וליץ סטודיו

מהלך משמעותי ראשון מאז כניסתו של רונן זהר לתפקיד המנכ"ל: גלידות פלדמן חתמה על הסכם בלעדי עם חברת מארס (MARS) העולמית, במסגרתו תהיה פלדמן המשווקת הרשמית והבלעדית של מוצרי הגלידות של מארס בישראל.

בשלב הראשוני תייבא פלדמן מגוון מוצרי גלידה של המותגים Snickers ,Mars ,M&M ,Maltesers ,Galaxy Bounty ,Twix. המוצרים יימכרו בכל ערוצי השיווק של החברה - חנויות גלידות פלדמן, רשתות השיווק וכן קיוסקים ומכולות.

זהו צעד נוסף במסגרת התהליך שהחברה נוקטת תחת הבעלים וההנהלה החדשים, במטרה להשיג יעדי צמיחה משמעותיים בשנים הקרובות. מדובר על מוצרי פרמיום, שנותנים מענה לאחד הסגמנטים הצומחים ביותר בקטגוריית הגלידה בשנים האחרונות. שוק הגלידות נמצא בצמיחה עם מכירות שכ-1.2 מיליארד שקל בשנה ורשם בשנת 2018 גידול של 8.7%, לצד צמיחה מתונה יותר בשוק המזון כולו.

גלידות פלדמן נוסדה ב-1945 ונוהלה עד אוגוסט אשתקד על-ידי משפחת המייסדים - משפחת פלדמן - שלו. החברה נרכשה באוגוסט 2018 על-ידי קרן גרין לנטרן, שמנוהלת על-ידי דני בן רעי, ריצ'י האנטר וג'וזף עליאש.

מוצרי החברה מופצים למגוון רחב של חנויות בשוק הפרטי, רשתות השיווק וללקוחות בשוק המוסדי. לחברת "הגלידות של פלדמן" יש רשת של כ-70 חנויות ברחבי הארץ.