שרה נתניהו "סיפקה" לרשת את הסחורה, בערך

הביקור של אשת רה"מ בתוכנית החדשה של רני רהב ושרון גל ברשת 13 הניב רייטינג גבוה יחסית - אולם ממוצע התוכנית כולה נמוך מזה של המתחרים בקשת, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', ועמד על 4.8% בלבד

שרה נתניהו / צילום: חיים צח, לע"מ
שרה נתניהו / צילום: חיים צח, לע"מ

שרה נתניהו "סיפקה את הסחורה" לרשת: הביקור של אשת ראש הממשלה בתוכנית החדשה של רני רהב ושרון גל הניב לתוכנית רייטינג כמעט זהה לרייטינג שרשמו המתחרים בקשת, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'.

הראיון המוקלט מראש של שרה נתניהו, כמו התוכנית כולה, ארך 20 דקות ושודר מהשעה 19:37 ועד השעה 19:57. הרייטינג בזמן הזה עמד על 7.2%, לעומת 7.8% לתוכנית של אסייג וברקוביץ' ששודרה ממול. מדוע מדובר בהישג? כי ברשת לא מצליחים בדרך-כלל להתקרב לרייטינג של קשת בשעות אלה.

ברשת טוענים כי הגברת נתניהו הצליחה יותר, וכי בזמן שהתארחה בתוכנית נרשם רייטינג של ֵֵ7.9% לרהב וגל, לעומת 7.5% לאסייג וברקוביץ'.

אולם ההישג, כך נראה, הוא יותר של הסקרנות למופע של שרה נתניהו מאשר לתוכנית עצמה, שממוצע הרייטינג שלה לא מאוד מרשים יחסית למתחרים: הממוצע של אסייג וברקוביץ' הוא 7.8%. הממוצע של השעות של רהב וגל בדרך-כלל נמוך משמעותית מהממוצע שנרשם עקב ביקור הגברת: 4.8%.

כלומר, אסייג וברקוביץ' לא נפגעו, ואילו לרהב וגל הצופים נכנסו בעיקר כדי לראות את שרה נתניהו. עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בתוכנית הראשונה של רהב וגל, ואפשר יהיה לשפוט אותה רק אחרי שתשודר מספר פעמים, כך שניתן יהיה להבין מהם דפוסי הצפייה שהיא מייצרת. אחרי הכול, את כרטיס שרה נתניהו אפשר לשלוף רק פעם אחת.