על רקע הדשדוש ברייטינג: "2025" תשודר רק פעמיים בשבוע

בעקבות נתוני הרייטינג המאכזבים של תוכנית הריאליטי, בימים האחרונים נפוצו שמועות שקשת מתעתדת להוריד אותה מהאוויר מוקדם מהמצופה • בקשת מכחישים בתוקף את השמועות ומנהלים שיחות עדכון עם המפרסמים

קורין גדעון וארז טל, מנחי התוכנית "2025" / צילום: טל גבעוני
קורין גדעון וארז טל, מנחי התוכנית "2025" / צילום: טל גבעוני

כשברקע הדשדוש המתמשך ברייטינג של תוכנית הריאליטי "2025", קשת עוברת לשדר אותה פעמיים בשבוע בלבד ומנהלת שיחות עדכון והרגעה עם המפרסמים שהשקיעו בתוכנית סכומים גבוהים מהמקובל.

על רקע נתוני הרייטינג המאכזבים נפוצו בימים האחרונים שמועות לפיהן קשת מתעתדת להוריד את "2025" מהאוויר מוקדם מהמצופה. בקשת מכחישים שמועות אלה בתוקף וטוענים כי התוכנית תימשך לאורך כל פרק הזמן שיועד לה ותרד מהאוויר לקראת פסח.

למרות ההכחשות, בענף המדיה והפרסום מעריכים כי באופן כלשהו התוכנית כן תקוצר, כדי למזער את הנזקים שקשת סופגת בגינה. אתמול (ג') למשל הגיעה "תוכנית חיסכון" שמשודרת בפרה-פריים לרייטינג של 14.2%; ואילו "2025", שאמורה להיות תוכנית הדגל ש"מרימה" את לוח השידורים, השיגה רייטינג של 13.6% בלבד - הרחק מעבר ליעד הציפיות המתונות ששמה לה קשת בימים שלפני השקת התוכנית, אז דיברו על רייטינג ממוצע של 18% לפרק.

נזכיר כי הציפייה הרבה שעוררה התוכנית "2025" הביאה לכך שמפרסמים השקיעו בה בחסויות ובתוכן שיווקי סכומים הגבוהים מהמקובל להשקעה אפילו בתוכניות פריים-טיים יקרות. בכירים בתעשייה מספרים ל"גלובס" כי בקשת לא מתנערים מאחריות ודואגים "לשמור את המפרסמים מעודכנים".

בימים האחרונים נערכות עם נותנות חסות ושותפות התוכן פגישות שמטרתן לייצר אמון בתהליך. למפרסמים הבהירו כי לא הם יינזקו מההשקעה, וקשת תהפוך אותה למשתלמת עבורם. עוד נאמר כי התוכנית תרד למקצה שיפורים, הלקחים נלמדו ויושמו, וצפויה עונה נוספת.

נזכיר כי "2025" אמורה הייתה להיות ספינת הדגל של קשת, והושקעו בה עשרות מיליוני שקלים.