איל וולדמן חוגג 20 עם אביב גפן ועומר אדם

וגם: אורי אלון מצטרף להנהלת ישראכרט

איל וולדמן, עומר אדם וז'אן בן אהרון / צילום: צילום: אריק שכטר
איל וולדמן, עומר אדם וז'אן בן אהרון / צילום: צילום: אריק שכטר

כשלושה שבועות חלפו מאז נחתמה העסקה שבמסגרתה נמכרה חברת הטכנולוגיה הישראלית מלאנוקס לענקית המעבדים האמריקאית, אנבידיה, עבור 6.9 מיליארד דולר. כעת, מצא איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס, את הזמן לעצור ולחגוג משהו נוסף - 20 שנה להיווסדה של החברה. 

אל נמל חיפה הגיעו ביום חמישי בערב כ-3,000 אורחים: עובדות ועובדי החברה, בני ובנות זוגם, ובהם גם עשרות עובדים ועובדות מהרשות הפלסטינית שהגיעו במיוחד לכבוד החגיגה מהגדה המערבית. את החגיגות פתח סרטון ובו וולדמן הלבוש כקאובוי, מכריז: "מתי בפעם האחרונה חשבתם לעצמכם 'וואו עשינו משהו'? די! לא יכול להיות. איך כבר עברו עשרים שנה?... מזל טוב. עשינו את זה וזה מגיע אליכם, כי זה רק בזכותכם ובזכותנו".

באירוע, בו על-פי הערכת גורמים הושקעו מספר מיליוני שקלים, נהנו המוזמנים מעיצוב ניו יורקי, ממופעי ג'אז, רקדניות ורקדנים. בתוכנית האמנותית הרשמית עלו על הבמה הסטנדאפיסט אדיר מילר והזמרים עומר אדם, אביב גפן, וכיתריה.

בשלב הנאומים הכריז וולדמן על הבמה כי "בזכות המסע הזה רבים מאתנו בנו בית והקימו משפחה, ולכן חשוב לציין שאת המסע הזה לא היינו עושים גם ללא כל אותם בני ובנות הזוג, הילדים והמשפחות שגדלו איתנו, תמכו בנו ונתנו לנו את הכוח יום יום לצאת לדרך ולחזור עם הצלחות והישגים... חשוב לציין - אנחנו נמשיך לגדול ולהגדיל את משפחת מלאנוקס גם בדרך החדשה כי כמו בכל מסע אין דבר יותר חשוב מהאנשים". עוד במסגרת הברכות, שלח בשאר אל מסרי, בעלי חברת Asal Tech ויזם העיר רוואבי (בה מפעילה מלאנוקס מרכז מפתחים),  סרטון בו הוא איחל מזל טוב לחברה. אל מסרי בירך על שיתוף הפעולה המוצלח עם מלאנוקס, בתקווה להמשך עוד שנים רבות.

בחוגגים היו: מיכאל קגן, ממייסדי החברה ומנהל טכנולוגיות ראשי; ז'אן בן אהרון, זוגתו של וולדמן; שלומית וייס, סגן נשיא בכירה; קווין דירלינג, סמנכ"ל השיווק העולמי; דאג אהרנס,  מנהל כספים ראשי; עמית קריג, סמנכ"ל בכיר לתוכנה; אמיר פרשר, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי ומכירות; נמרוד גינדי, סמנכ"ל בכיר לרכישות ומיזוגים; עינת צוק, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש, ורבים אחרים. ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה, אמנם שהה בישראל בשבוע שעבר, אבל המריא חזרה ונאלץ להחמיץ את החגיגה.

מיכאל קגן / צילום: יוסי מסה ורון פרידמן
 מיכאל קגן / צילום: יוסי מסה ורון פרידמן

מתיירות לכרטיסי אשראי: אורי אלון מצטרף להנהלת ישראכרט

רגע לפני שחברת כרטיסי האשראי ישראכרט מונפקת בבורסה בת"א, מתמנה בה סמנכ"ל שיווק ופיתוח אסטרטגי חדש. היום הודיעה החברה, בניהולו של רון וקסלר, כי אורי אלון ימונה למשנה למנכ"ל ישראכרט, ויהיה אחראי בין היתר על תחום השיווק, הדיגיטל והפיתוח העסקי.
אלון מגיע לישראכרט מתחום הקמעונאות. הוא מכהן כיום כמנכ"ל קבוצת התיירות גוליבר, ובעבר כיהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות בהוט וכסמנכ"ל חטיבת הלקוחות בביטוח ישיר.
נציין כי אלון מחליף בתפקיד את מרב קליפר פרץ, שעזבה לפני מספר חודשים את ישראכרט לטובת תפקיד סמנכ"לית השיווק של איי.די.איי ביטוח שבשליטת ביטוח ישיר. יחד עם זאת, התפקיד אליו ייכנס אלון הורחב ויכלול מספר תחומי אחריות נוספים. אלון צפוי להיכנס לתפקידו בעוד כחודשיים.
אלון מגיע לישראכרט בתקופה מאד מאתגרת של שינויים דרמטיים בענף כרטיסי האשראי בכלל ובישראכרט בפרט. בימים אלה נמצאת ישראכרט ברוד שואו לרגל הנפקתה בבורסה בת"א, וזאת לקראת פרידתה הצפויה מבעלת השליטה הנוכחית שלה- בנק הפועלים. הפרידה מבנק הפועלים, שהוא זרוע ההפצה המרכזי של כרטיסי החברה, היא אירוע מהותי, הצופה לחברה אתגרים רבים להמשך.

לאחר הפרידה מבנק הפועלים צפויה ישראכרט גם להיכנס לתחומי פעילות חדשים, ולהרחיב מהותית את תחום האשראי הצרכני. כל זאת כאשר ברקע ישנם שינויים רגולטוריים רבים בעולם.

אורי אלון / צילום: יוסי זליגר
 אורי אלון / צילום: יוסי זליגר

קוד לשוויון: מה ממליצה ענת גואטה לגופי ההשקעה הגדולים?

תחת הכותרת "נשים מייצרות עוצמה", נפגשו בבוקר יום שישי במלון דן פנורמה בתל אביב, חברות פורום המשפטניות של שדולת הנשים בישראל, בשיתוף ה-ACC איגוד היועצים המשפטיים.

את פני הבאות קיבלו עו"ד ברוריה לקנר, העומדת בראש הפורום, ועו"ד נירה פורן, מנכ"לית ACC. הן פגשו בין היתר את ענת גואטה, יו"ר רשות ניירות ערך; מיכל אגמון-גונן, שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב; גלית מור ויגוצקי, נשיאת בית המשפט לנוער; אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים; עו"ד מיכל גרא מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים; ואחרות.

גואטה סיפרה במקום על המסלול המקצועי שלה ועל כך שהתפיסה השוויונית התפתחה בה כבר בילדותה. לטענתה, הדרך האפקטיבית לקידום גיוון תעסוקתי ושוויון מגדרי היא באמצעות גופי השקעה גדולים אשר יאמצו קודים של התנהגות חברתית ובכלל זה גם קודים לגיוון ושוויון מגדרי. זאת, כחלק ממדיניות ההשקעה.

לקנר ברכה והצהירה כי "הקמנו בית משגשג לקהילת המשפטניות בישראל. צעירות ובוגרות פועלות יחד בתמיכה הדדית, סינרגיה והמשכיות של ידע, ניסיון ועוצמה. יחד אנחנו מחזקות, ממשות ומקדמות את אחת ממטרותיו החשובות של הפורום - הפיכת החברה הישראלית לחברה שוויונית וצודקת יותר, הרואה בהסרת חסמים לקידום נשים לעמדות השפעה והנהגה אינטרס חברתי משותף, ראשון במעלה".

מיכל אגמון־גונן, ברוריה לקנר, ענת גואטה, אמי פלמור וגלית מור ויגוצקי / צילום: יפעת יפה
 מיכל אגמון־גונן, ברוריה לקנר, ענת גואטה, אמי פלמור וגלית מור ויגוצקי / צילום: יפעת יפה