גידי הכבאי עושה זאת שוב: הפרסומת לבזק אינטרנט הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-41% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7% • למרות שהפרסומת לנספרסו היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-742 אלף שקל, היא לא הצליחה להיכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

גם השבוע, הפרסומת לבזק אינטרנט, בכיכובו של גידי גוב "הכבאי" ובאמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נמצאת בראש דירוג הפרסומות הזכורות ובמקום השני בדירוג האהובות. עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-41% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7%. 

הפרסומת לביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא האהובה ביותר. שיעורי האהדה לה נמוכים בכ-21% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.3%. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

למרות שהפרסומת לנספרסו היא המושקעת ביותר השבוע עם סכום של כ-742 אלף שקל, היא לא הצליחה להיכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. לעומת זאת, תשדיר הבחירות החדש של לפ"מ, המספר את סיפורו של המתמודד "המושלם" מוש, שמחליף את הסלוגן הקבוע "מי שמצביע משפיע", כן נכנס השבוע לדירוג. 

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 503, זאת לעומת 560 פרסומות בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.2 מיליון שקל, זאת לעומת 35.9 מיליון בשבוע שעבר.