גל עזיבות בשדרה הארגונית של תאגיד השידור הציבורי

זמן לא רב לאחר השלמת הליך מינוי מנכ"ל קבוע לתאגיד, מתחילה זליגה של בכירים החוצה • היום הודיע היועץ המשפטי של התאגיד, רונן ריינגולד, על התפטרותו • פרישתו מצטרפת לעזיבה אחרת בשדרה הניהולית - זאת של רן היילפרין, סמנכ"ל הכספים והתפעול

גל עזיבות בשדרה הארגונית של תאגיד השידור הציבורי? זמן לא רב לאחר השלמת הליך מינוי מנכ"ל קבוע לתאגיד, מתחילה זליגה של בכירים החוצה: היום (א') הודיע היועץ המשפטי של התאגיד, רונן ריינגולד, על התפטרותו. ריינגולד מונה לתפקיד רק לפני שנה. קודם לכן היה שותף במשרדי עורכי דין מובילים, ביניהם הרצוג-פוקס-נאמן.

התפטרותו של ריינגולד מצטרפת לעזיבה אחרת בשדרה הניהולית - זאת של רן היילפרין, סמנכ"ל הכספים והתפעול שאמור להיכנס לתפקיד מנכ"ל עיריית הוד-השרון. היילפרין יסיים את התפקיד בתחילת מאי, אך טרם פורסם מכרז להחלפתו, בין היתר בעקבות התלבטויות בתאגיד האם לפצל את התפקיד לסמנכ"ל תפעול וסמנכ"ל כספים ומהם התנאים הנדרשים למינוי. נראה כי בשלב הזה ימונה אחד מראשי האגפים שמכהן תחתיו היום כממלא-מקום זמני בתחום הכספים.

פרישתם של ריינגולד והיילפרין מצטרפת לרשימה ארוכה של בכירים שפרשו משורות התאגיד לאחר קדנציה קצרה במיוחד - ביניהם שתי סמנכ"ליות טלוויזיה, סמנכ"ל טכנולוגיות, סמנכ"ל רדיו, סמנכ"לית רדיו ובכירים נוספים.

ריננגולד מסר בתגובה: "הייתה לי הזכות לקחת חלק בתקופה חשובה בחיי התאגיד ולהיות חלק מהמאמץ המשותף לייצוב שידור ציבורי משמעותי בישראל. כעת פניי לאתגרים חדשים".

מנכ"ל תאגיד השידור, אלדד קובלנץ, מסר בתגובה: "רונן, משפטן נטול פניות, ליווה את התאגיד בתהליכים מורכבים ברגישות רבה ובנועם-הליכות. אני מודה לו על עבודתו המקצועית ועל תרומתו ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".