רון ירון, עורך "ידיעות אחרונות" לשעבר, ימונה לעורך "אולפן שישי"

ירון, שכיהן כעורך הראשי של "ידיעות אחרונות" משנת 2011 ועד אוגוסט 2018, יחליף בתפקיד את רותם דנון, שהודיע על פרידה מהתוכנית לטובת פיתוח פעילות המדיה של לאוניד נבזלין

רון ירון / צילום: אביגיל עוזי
רון ירון / צילום: אביגיל עוזי

רון ירון, עד לפני מספר חודשים עורך "ידיעות אחרונות", ימונה לעורך "אולפן שישי" עם דני קושמרו המשודרת בחדשות 12 של קשת. ירון יחליף את רותם דנון, שהודיע על פרידה מהתוכנית לטובת פיתוח פעילות המדיה של לאוניד נבזלין.

ירון כיהן כעורך הראשי של "ידיעות אחרונות" משנת 2011 ועד אוגוסט 2018. הוא הצטרף לעיתון בשנת 1992 וכיהן בתפקידים שונים, בין היתר כראש מערכת החדשות ועורך "המוסף לשבת".

כהונתו של ירון ב"ידיעות אחרונות" הסתיימה בטונים צורמים - בעיקר בשל מאבק שניהל מול מו"ל העיתון, ארנון (נוני) מוזס, על הגברת עצמאות המערכת לאחר פרסום החדשות בתיק 2000. ירון גם נלחם בקיצוצים המתוכננים בקבוצה. בחודש אוגוסט האחרון, לאחר משא-ומתן ארוך על תנאי פרישתו, עזב ירון את העיתון. מאז שפרש מ"ידיעות" הספיק ירון להתמודד על תפקיד מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי, בו זכה לבסוף אלדד קובלנץ.

אבי וייס, מנכ"ל חברת החדשות, מסר: "אני רוצה להודות לרותם דנון על השנתיים החולפות, שבהן ערך בכישרון ובהצלחה רבה את 'אולפן שישי' והוביל אותה להישגים רבים. אני בטוח שרון יתרום מניסיונו רב-השנים לחברת החדשות ולהמשך הצלחת 'אולפן שישי', ואני מאחל לו ולרותם הצלחה רבה".