מנכ"ל Be, אורי וטרמן: "ניו-פארם הייתה חיקוי לא מוצלח"

בראיון מיוחד למוסף החג "גלובס" חושף מנכ"ל Be, אורי וטרמן, את התוכניות העתידיות של הרשת בתקווה לשפר משמעותית את מעמדה ביחס להובלה בשוק הפארמים • הראיון המלא יתפרסם בסוף השבוע

אורי וטרמן, מנכ"ל Be / צילום: איל יצהר
אורי וטרמן, מנכ"ל Be / צילום: איל יצהר

בזמן שרשת הפארמים הגדולה והמובילה בארץ - סופר-פארם - מקבלת את ג'ורג' חורש כבעל מניות במקום הבנקים לאומי ודיסקונט וממשיכה להתנהל בדיוק כפי שהתנהלה עד כה, כחברה פרטית ועם אותו בעל שליטה, ליאון קופלר - בשופרסל, רשת הקמעונאות הגדולה בישראל, משחיזים סכינים ונערכים להפוך את "ניו-פארם של פעם" לרשת לוחמת ותחרותית, קצת יותר משנה אחרי שהשלימו את העסקה לרכישתה מידי המשביר.

בראיון מיוחד למוסף החג "גלובס" חושף מנכ"ל Be, אורי וטרמן, את התוכניות העתידיות של הרשת בתקווה לשפר משמעותית את מעמדה ביחס להובלה בשוק הפארמים.

"קיבלתי אוסף חנויות, לא רשת, שניסו במשך שנים להתחרות בשחקן גדול, מוביל ומשמעותי, ולא הצליחו לייצר בידול", הוא משתף בראיון המיוחד. "לקח לי זמן להבין שזה מה שקיבלתי. להפוך את זה לרשת שעובדת במודל קמעונאי זה היה האתגר הכי גדול. לא היה בידול מותגי בכלל, הייתה זהות מותגים מוחלטת עם המתחרה. זה היה חיקוי לא מוצלח". 

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988