שנתיים לאחר הקטטה: עופר לב שב לחבר הבורסה של אי.בי.אי

לב ישוב לאי.בי.אי לאחר כהונה בחבר הבורסה של המתחרה מיטב דש, לטובת תפקיד מנהל תחום חו"ל בחבר הבורסה של אי.בי.אי

לבנת מזרחי רינסקי / צילום:אילן בשור
לבנת מזרחי רינסקי / צילום:אילן בשור

כשנתיים לאחר שפוטר מבית ההשקעות אי.בי.אי בעקבות קטטה בה לקח חלק, עופר לב צפוי לשוב לחבר הבורסה של בית ההשקעות בשבועות הקרובים. כך נודע ל"גלובס". מנכ"לית חבר הבורסה של אי.בי.אי היא לבנת מזרחי רינסקי.

לב היה מנהל חדר מסחר באי.בי.אי עד שפוטר בתחילת 2017. הוא שב עתה לתפקיד אחר, עם פחות אנשים תחת ניהולו. במסגרת תפקידו החדש הוא ימונה למנהל תחום חו"ל בחדר המסחר של אי.בי.אי שירותי בורסה. הוא עזב את בית ההשקעות לאחר עימות עם עובד אחר בו. זה קרה במהלך פברואר 2017. הקטטה הייתה עם אסף משיח שנותר לעבוד בחבר הבורסה של אי.בי.אי.

בין לבין לב היה מנהל פעילות אג"ח חו"ל במיטב דש. באי.בי.אי אישרו את המידע וציינו כי "לב הוא אחד הסוחרים המנוסים ביותר בארץ עם ותק של כ-15 שנים בניהול חדרי מסחר ו-ותק של כ-20 שנים במסחר במכשירים פיננסים שונים בחו"ל". מנכ"לית שירותי הבורסה של IBI מזרחי רינסקי מסרה בנוסף כי "הוא בעל ניסיון רב שנים, מומחיות והיכרות מצוינת עם השווקים ועם לקוחות מקומיים וזרים. מינויו של עופר לתפקיד נעשה מתוך החלטה להוסיף ולחזק את מעמדו של חבר הבורסה של אי.בי.אי בפעילות חו"ל על רבדיה השונים". עוד עולה כי לב ייכנס לתפקיד בעוד כחודשיים.

בסיבוב הקודם, לב היה באי.בי.אי במשך כ-13 שנה, לאחר שהגיע לשם מבנק איגוד. ב-6 השנים 2010 עד 2015 לב קיבל באי.בי.אי שכר ותגמולים בעלות כוללת של כ-37.1 מיליון שקל.