סנאפ הביסה את התחזיות עם 190 מיליון משתמשים יומיים פעילים

סנאפ דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2019 והביסה את התחזיות עם מספר המשתמשים היומיים הפעילים שצמח ב-2% לעומת הרבעון הרביעי של שנה שעברה

סנאפ / צילום: רויטרס
סנאפ / צילום: רויטרס

סנאפ דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2019, והביסה את ציפיות האנליסטים. סנאפ רשמה ברבעון הנוכחי הפסד למניה של 10 סנט, לעומת ציפיות האנליסטים להפסד של 12 סנט למניה. ההפסד הנקי של סנאפ עמד על 310 מיליון דולר ברבעון לעומת הפסד נקי של 385 מיליון דולר לפני שנה, שיפור של 20%. הכנסות סנאפ עומדות על 320 מיליון דולר, מעל ציפיות האנליסטים להכנסות של 306 מיליון דולר וצמיחה שנתית של 39%.

גם מספר המשתמשים היומיים הפעילים היה מעל הציפיות - 190 מיליון, צמיחה של 2% לעומת הרבעון הרביעי של 2018 ומעל ציפיות האנליסטים ל-187 מיליון משתמשים יומיים. זהו הרבעון השני ברצף בו סנאפ הראתה צמיחה במספר המשתמשים אחרי שהוא החל להצטמצם בשנה שעברה.

ההכנסה הממוצעת למשתמש היא 1.68 דולר, לעומת ציפיות האנליסטים להכנסה של 1.62 דולר. מניית סנאפ  מזנקת ב-11% במסחר המאוחר בעקבות התוצאות.

בחברה צופים הכנסות של בין 335 ל-360 מיליון דולר ברבעון השני של 2019. בנוסף, בחברה הצהירו כי נכון לחודש מרץ, שיעור החשיפה לסנפצ'ט בקרב צעירים בני 13-24 בארה"ב עמד על 90%. שיעור גבוה של 75% נרשם גם בקרב קבוצת גיל רחבה יותר - בני ה-13-34.

החברה הודיעה לאחרונה על פלטפורמת גיימינג חדשה כחלק מאפליקציית סנפצ'ט ועל תכניות מקוריות חדשות ופיצ'רים נוספים של מציאות רבודה (AR).

מנכ"ל החברה אוון שפיגל הצהיר כי "ברבעון הראשון הצגנו תוצאות חזקות בכל העסק שלנו עם צמיחה במספר המשתמשים היומיים ובהכנסות. האפליקציה החדשה שלנו לאנדרואיד זמינה לכולם, ונראית מבטיחה בתוצאותיה הראשוניות. החודש הצגנו מספר מוצרים חדשים שאנחנו מאמינים שיניעו מעורבות ומוניטיזציה מוגברים. ובעוד שאנחנו מסתכלים קדימה אל העתיד, אנחנו רואים הזדמנויות רבות להגביר את ההשקעות שלנו, ונמשיך לנהל את העסק שלנו מתוך מטרה להגיע לצמיחה ארוכת טווח".

גם טוויטר, רשת חברתית המתחרה בסנאפ, הראתה תוצאות טובות מהמצופה כשפרסמה את תוצאותיה לפני פתיחת המסחר, וגרמה לטוויטר  לעלות ביותר מ-15%. פייסבוק תפרסם את תוצאותיה הרבעוניות מחר אחרי סגירת המסחר.