מנכ"ל הוט מובייל אסף עופר פורש מתפקידו; אילן ברוק יחליפו

עופר הגיע להוט מובייל לאחר ששימש כמשנה למנכ"ל פלאפון, והוא פורש לאחר 3 שנים בתפקיד • ברוק הוא סמנכ"ל החטיבה העסקית בהוט ושימש בעבר כסמנכ"ל מכירות בהוט מובייל

אסף עופר / צילום: תמר מצפי
אסף עופר / צילום: תמר מצפי

מנכ"ל הוט מובייל בשלוש השנים האחרונות, אסף עופר, הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו. במקומו ימונה אילן ברוק, סמנכ"ל החטיבה העסקית בהוט, שבעבר שימש כסמנכ"ל מכירות בהוט מובייל.

אסף עופר הצטרף להוט מובייל לאחר ששימש כמשנה למנכ"ל פלאפון, וניהל את החברה באחת התקופות הקשות ביותר בתחום הסלולר. בקבוצת הוט מסרו כי בתקופתו של  עופר, הוט מובייל היא החברה היחידה בשוק הסלולר הצומחת במנויים ובהכנסות ואחת מארבע החברות הגדולות בשוק. במהלך שנות כהונתו הוט הייתה אחת ממחוללות התחרות בשוק והייתה החברה הראשונה אשר הציעה הצעות ערך מגוונות וחדשניות לטובת הצרכנים, ביניהן גלישה ללא הגבלה וחבילת החו"ל כלול. 

ביום חמישי הקרוב הוט צפויה לפרסם את דוחותיה הכספיים.

טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת הוט, מסרה: "אני מבקשת להודות לאסף ולהביע את הערכתי הרבה על תקופה מוצלחת ורבת-אתגרים והישגים. אסף המשיך וביסס את הוט מובייל כאחת מבין ארבע החברות הגדולות בשוק והוביל שורה של מהלכים משמעותיים. אני מאחלת הצלחה לאילן ברוק, עם ניסיונו הרב אני משוכנעת שימשיך ויצליח גם בתפקידו זה".

אסף עופר מסר כי "הייתה לי הזכות להיות מנכ"ל הוט מובייל בשנים מכריעות בשוק הסלולר ולהוביל מהפך עסקי בחברה כחלק מקבוצת התקשורת המובילה בשוק. החברה היום מובילה את שוק הסלולר בצמיחה בגיוס המנויים ובהצעות הערך הטובות ביותר בשוק, ואני משוכנע כי החברה תמשיך לצמוח ולהוביל את שוק הסלולר גם בשנים הקרובות".