שת"פ של מאות אלפי שקלים בין עומר אדם לאופטיקנה

רשת אופטיקנה תמכור בבלעדיות את מותג המשקפיים Verso של עומר אדם • ההסכם צפוי להיחתם בימים אלה

עומר אדם / צילום: יוסי כהן
עומר אדם / צילום: יוסי כהן

מסתמן: שיתוף-פעולה בין רשת אופטיקנה לזמר עומר אדם. ל"גלובס" נודע כי הזמר יקבל מאות אלפי שקלים בתמורה לשיתוף-פעולה עם רשת אופטיקנה, במסגרתו הרשת תמכור בבלעדיות את מותג המשקפיים Verso שהקים עומר אדם עם יצרן משקפיים מארצות-הברית (המשקפיים מיוצרים באיטליה).

כיום מכירת המשקפיים של המותג נעשות באתר ייעודי, ולפי ההסכם המותג יימכר בחנויות ובאתר אופטיקנה. טווח המחירים למשקפיים, שכוללים קולקציה לנשים ולגברים, משקפי אופטיקה ומשקפי שמש, נע כיום בין 550 ל-650 שקל.

מבחינת אופטיקנה, מטרת ההסכם היא לחזק את תחום המשקפיים המוזלים יחסית - תחום שמובילה כיום רשת קרולינה למקה ברלין (מקבוצת הודיס), שבמובן מסוים שינתה את חוקי המשחק והסיטה קונים רבים ממותגי המשקפיים היקרים לכיוון משקפים בעלות של מאות שקלים בודדים. בדומה לקרולינה למקה, גם המותג Verso של עומר אדם יזכה לקולקציה שמתחדשת תדיר.

במסגרת שיתוף-הפעולה בין אופטיקנה לאדם, שצפוי להיחתם בימים אלה, יוביל הזמר קמפיין לאופטיקנה למותג המשקפיים שלו, שאותו אגב הוא גם קידם בהופעות ואף בקליפ לשיר "החברות שלך 2", שעלה בפברואר וצולם במוזיאון תל-אביב יחד עם השחקנית-דוגמנית רוסלה רודינה.

רשת אופטיקנה מחזיקה במותגי בית משלה בנישה של משקפיים מוזלים, בהם המותג KOYA וסבן, וכעת, כאמור, היא מצרפת גם את המותג Verso. לרשת יש גם מותגים יקרים יותר כמו פראדה וקרטייה - שנחשב למותג היקר ביותר.

מאופטיקנה לא נמסרה תגובה.