קמעונאית האופנה המקוונת עדיקה מרחיבה את פעילותה לחו"ל. לפי פרטים שמסרה היום (ד') החברה, בשלב הראשון גויס צוות ייעודי במטה החברה בתל-אביב, והוקם אתר באנגלית תחת הכתובת adika.com.
בעדיקה מפרטים כי האתר מותאם לפעילות הבינלאומית (בארה"ב ובאירופה), "הן במתן אפשרות סליקה במטבע הזר הרלוונטי והן בעיתוי החגים והמועדים של מדינות אלה ובמסרים השיווקים". הצוות הייעודי יהיה אמון על הפרסום, הקידום, התמיכה ושירות הלקוחות במדינות אלה.
"זהו מהלך חשוב ומתבקש בהתפתחות המותג Adika. נערכנו בחודשים האחרונים לפרוץ מחוץ לגבולות ישראל ולהעמיד את המותג בשורה אחת עם אתרי האופנה המובילים בעולם, והיום אנו ערוכים", מסר דדי שוורצברג, מייסד ומנכ"ל עדיקה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.