לקראת הבחירות? הוט מובייל העלתה את המחיר של הודעות SMS כמותי

הנפגעים: חברות ומפעילים שמפיצים הודעות SMS בכמויות גדולות ויצטרכו לשלם להוט מובייל עבור כניסת ההודעות לרשת שלה

הוט מובייל / צילום: יח"צ
הוט מובייל / צילום: יח"צ

העלאת מחירים נוספת בשוק הסלולר, והפעם בהוט מובייל: החברה הודיעה בסוף השבוע לכל המפעילים כי החל מחודש יולי היא מייקרת את שירות ה-A2P SMS (ובשמו המלא Application to Person).

המשמעות היא שכל המפעילים שמספקים שירותי A2P SMS, כגון בעת כניסה לחניון למשל או הודעה מבנקים על ביצוע פעולה, ייאלצו לשלם עשרות אחוזים יותר עבור כל הודעה נכנסת. כך, במקום 0.0014 אגורות - התעריף כיום - המחיר קופץ ל-10 אגורות להודעה מישראל ול-16.5 אגורות להודעה מחו"ל. 

מדובר בהודעות שיוצאות משרת, כמו למשל מפלגות ששולחות הודעות בתקופת בחירות או של חברות מסחריות שמפיצות הודעות בהיקף נרחב למועדוני לקוחות וכו', כך שהצרכן הסופי לא אמור להיפגע מכך. הצדדים שנפגעים הם בעיקר החברות שמפיצות את ההודעות בכמויות מסחריות עבור אותם גופים מסחריים, והן אלה שייפגעו מהעלאת התעריף, כיוון שהן יהיו חייבות לשלם עבור ההודעות הנכנסות להוט מובייל.

החברה עדכנה את משרד התקשורת על כוונתה להעלות את התעריף. 

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988