ענקית העיצוב היפנית מיניסו פותחת 6 חנויות חדשות בישראל בהשקעה של כ-6 מיליון שקל

כמעט שנה אחרי ההשקה - רשת מוצרי העיצוב המוזלים, שמונה כיום 7 סניפים, תוקעת יתד בקניונים בכל רחבי הארץ • 6 החנויות החדשות ייפתחו בקניון הזהב בראשל"צ, בקניון ביג פאשן דנילוף טבריה, בקניון ביג פאשן נצרת, בדיזנגוף סנטר בת"א, בקניון עזריאלי רמלה ובקניון ביג בת ים

ענקית העיצוב היפנית מיניסו מסתערת על הקניונים בישראל ופותחת 6 חנויות חדשות בהשקעה של כ-6 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס".

כמעט שנה אחרי ההשקה הרשמית, הפעילות הישראלית בניהולה של עינת פורטוגלי מתרחבת, כשרשת מוצרי העיצוב המוזלים, שמונה כיום 7 סניפים, תוקעת יתד בקניונים בכל רחבי הארץ. לפי התוכנית העסקית של הרשת, עד סוף שנת 2019 היא צפויה למנות כ-18 חנויות, וזאת כשנה בלבד מאז השקתה באוגוסט 2018. 

6 החנויות החדשות ייפתחו בקניון הזהב בראשון-לציון, בקניון ביג פאשן דנילוף טבריה, בקניון ביג פאשן נצרת, בדיזנגוף סנטר בתל-אביב, בקניון עזריאלי רמלה ובקניון ביג בת ים. שטח כל חנות יתפרש בממוצע על פני כ-180 מ"ר. 

החנות החדשה הראשונה בסבב הנוכחי צפויה להיפתח כבר ביום חמישי, וכפי שנחשף ב"גלובס", היא תחליף את החנות של גולף בקניון הזהב שעזבה את הקניון על רקע עלייה חדה בדמי השכירות אותם נדרשה לשלם. בתגובה לפניית "גלובס" אישרו אז בהנהלת הקניון כי מיניסו לקחה את השטח שבו פועלת היום גולף בתמורה לתשלום דמי שכירות גבוהים במיוחד - "בשכר דירה של 400 שקל, שיחד עם דמי הניהול יסתכם ב-497 שקל".

נציין כי מדובר בשכר דירה גבוה שעלול בעתיד להוות משקולת עבור הרשת היפנית, שמתמחה בפריטי סטוק מעוצבים במחירים זולים יחסית, כך שהיא תצטרך להציג פדיונות גבוהים כדי להפוך אותו לרווחי. עם זאת, לצד הכניסה לקניונים מרכזיים כמו הסניף בעזריאלי תל-אביב או הסניף שעתיד להיפתח בדיזנגוף סנטר, בחרה מיניסו להיכנס גם למרכזים הפתוחים של קבוצת ביג, בהם עומס דמי השכירות נחשב לרוב לנמוך יותר.