ביכורים לחג: חיים הורביץ מונה ליו"ר פורום הקנאביס בהתאחדות התעשיינים

את חג שבועות ציינו שלשום תעשיינים ותעשיינות מתחומים שונים במשרדי התאחדות התעשיינים בתל-אביב, במפגש שכולו בסימן מחלבות כחול לבן

שרגא ברוש, איילת נחמיאס־ורבין, חיים הורביץ ומירב בן־ארי / צילום: סיון פרג'
שרגא ברוש, איילת נחמיאס־ורבין, חיים הורביץ ומירב בן־ארי / צילום: סיון פרג'

אאת חג שבועות ציינו שלשום (ד') תעשיינים ותעשיינות מתחומים שונים במשרדי התאחדות התעשיינים בתל-אביב, במפגש שכולו בסימן מחלבות כחול לבן. ולא רק על ביכורי מוצרי חלב דובר שם: המשתתפים בירכו את איש העסקים חיים הורביץ על מינוי כיו"ר פורום הקנאביס הישראלי, שמטרתו לקדם את התחום בישראל.

הורביץ, בנו של מנכ"ל טבע המיתולוגי אלי הורביץ ז"ל, הצטרף לאחרונה לצוות הניהול של חברת הקנאביס יו ניבו כיו"ר החברה

שרגא ברוש, נשיא ההתאחדות, העניק במסגרת אותו מפגש תעודת הוקרה לחברות הכנסת לשעבר איילת נחמיאס-ורבין ומירב בן-ארי על פעילותן עבור התעשייה הישראלית. נחמיאס-ורבין, נזכיר, מצטרפת להתאחדות התעשיינים כיו"רית ועדת הרגולציה, והנוכחים בירכו גם אותה על המינוי. 

עוד חגגו: רובי גינל, מנכ"ל התאחדות התעשיינים; חבר הכנסת לשעבר איתן כבל; שי רינסקי, מנכ"ל משרד הכלכלה, והמשנה למנכ"ל, נעמה קאופמן; מירב קינן, מנכ"לית איגוד ההייטק בהתאחדות; דובי אמיתי, נשיא התאחדות האיכרים; גילה שגיא, מנהלת איגוד המזון; עינת זינגר דן, מנכ"לית הפורום הכלכלי חברתי של הארגונים העסקיים; רן טוטנאור, יו"ר התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים; ברוך מאיר, יו"ר ועדת הכספים בהתאחדות; ואחרים.