שכרו של ירון רבקאי, מנכ"ל רדקום, צפוי לעלות ב-10%

החברה מבקשת מבעלי המניות לאשר לרבקאי עלות שכר בהיקף של 88 אלף שקל בחודש וקבלת בונוס שנתי • האסיפה תתקיים ב-11 ביולי

לאחר כשלוש שנים בתפקיד, מנכ"ל רדקום ירון רבקאי צפוי לקבל העלאה של 10% בשכרו, בכפוף לאישור בעלי המניות. החברה, המספקת פתרונות לניטור ובחינת תעבורה ברשתות תקשורת, פרסמה בסוף השבוע זימון לאסיפת בעלי מניות, שצפויה להתקיים ב-11 ביולי במשרדי החברה בתל אביב. באסיפה יתבקשו בעלי המניות לאשר את העלאת השכר של רבקאי, מרמה של 80 אלף שקל בחודש ל-88 אלף שקל בחודש, החל מתחילת יוני.

נוסף על כך מבקשת החברה לאשר לרבקאי בונוס שנתי שיחולק לשני רכיבים: בונוס על בסיס עמידה ביעדים שייקבעו לו מראש, בגובה של עד 100% משכרו השנתי; ובונוס שיינתן לו לפי שיקול דעת הדירקטוריון, בגובה עד 50% משכרו השנתי. בכל מקרה, רבקאי לא יקבל בונוס שיעלה על 100% משכרו השנתי.

רדקום היא חלק מקבוצת רד של האחים זהר זיסאפל ויהודה זיסאפל. זהר זיסאפל מחזיק ב-21% ממניות החברה ומכהן בה כדירקטור, כאשר יו"ר החברה ב-6 השנים האחרונות היא רחל (חלי) בן-נון, בת זוגו.

רדקום  נסחרת בנאסד"ק בשווי 120 מיליון דולר לאחר שאיבדה מחצית משוויה מאז חודש ספטמבר 2018, בעקבות האטה בצמיחת שוק ה-NFV בו היא פועלת. עם זאת, מאז סוף מאי המניה עלתה ב-11% בעקבות חוזה חדש בתחום, שפוטנציאל ההכנסות ממנו הוערך בעשרות מיליוני דולרים. ברבעון הראשון רדקום רשמה הכנסות של 6 מיליון דולר ועברה להפסד נקי של 2.7 מיליון דולר.