לאחר 5 שנים כמנכ"ל פועלים שוקי הון: עומר קרייזל פורש מהבנק

קרייזל נמנה על צמרת מנהלי ההשקעות המוסדיים והוא זוכה להערכה, כאשר קודם להגיעו לבנק הפועלים הוא היה בכיר מאוד בניהול השקעות במגדל • בימים אלה מתמקדת צמרת בנק הפועלים במרוץ לאיתור המנכ"ל החדש, במקומו של אריק פינטו

לאחר כחמש שנים בתפקיד, עומר קרייזל, מנכ"ל פועלים שוקי הון, פורש מהבנק, עד סוף השנה. קרייזל הצטרף לבנק הפועלים בשנת 2014 לאחר 12 שנות פעילות בחברת מגדל, בה כיהן כראש תחום השקעות וכחבר הנהלה.

קרייזל בא לפועלים שוקי הון כדי לעשות משהו דומה לזרוע ההשקעות שבנק לאומי יצר בלאומי פרטנרס, ואכן הצליח להגדיל את הפעילות שלה בהשקעות ריאליות. למשל, הוא הוביל השקעה בהולמס פלייס, רב בריח, איסכור, ויה, חברת הפינטק פאגאיה ועוד, וגם חיזק את הקשר עם קרנות השקעה פרטיות, כולל השקעות משותפות וייצוג וייזום קרנות, כמו בלו אטלנטיק.

קרייזל נמנה על צמרת מנהלי ההשקעות המוסדיים והוא זוכה להערכה, כאשר קודם להגיעו לבנק הפועלים הוא היה, כאמור, בכיר מאוד בניהול השקעות במגדל. הוא מותיר אחריו חברה חזקה משקיבל לידיו ושהשקעותיה בשנים האחרונות הסתכמו לכמה מאות מיליוני שקלים.

בימים אלה מתמקדת צמרת בנק הפועלים במרוץ לאיתור המנכ"ל החדש, במקומו של המנכ"ל הנוכחי אריק פינטו.

לפי שעה נקשר למירוץ שמם של שישה מועמדים בולטים: ארז יוסף, שנחשב למועמד המוביל, גולן שרמן וידין ענתבי - שלושתם בכירים כיום בבנק, ולצדם דני קולר ויעקב אורבך שהיו בכירים בבנק בעבר, ודורון ספיר - מנכ"ל מגדל היוצא ובעבר מנכ"ל כאל וטלדור.

תפקיד מנכ"ל הפועלים אינו התפקיד הבכיר היחיד שפתוח. לפני ימים אחדים נפתח גם תפקיד מנכ"ל בנק דיסקונט, לאחר הודעתה של לילך אשר טופילסקי על פרישתה. במקביל במגדל מחפשים אחר מנכ"ל חדש במקום ספיר, כשבהפניקס מחפשים אחר מנכ"ל חברת ההחזקות וכנראה גם אחר יו"ר לקבוצה.